Проблем с падане на налягането на маслого на една атмосфера при ЮМЗ 6КМ

  • N
    Имам ЮМЗ 6КМ на което му подмених ризи.бутала,сегменти,биелни и основни лагери проблема е че след като загрее налягането на маслото пада на една атмосфера какво да направя? Извинявам се ако има тема по този въпрос просто не я намерих.
  • P
    маслото е 20-50 при студен двигател държи 1,8 атм. грубия филтър е по евтин от 15 л масло
  • H
    Е няма как масло М10-Д купено за 2.40 литъра да не става като вода като загрее.Сипи му шелл римола и няма да падне налягането.Всички наливни масло у нас са всякакви долнопробни вторични боклуци от отработени масла получени чрез центруфугиране. На Т150 на ЯМЗ-236 налягането падаше до 2 атмосфери при загрял двигател ,след като го сменихме с римола от 5 начално пада до 3.5 в редки случай лятото като загрее повече на 3 атмосфери. Че не е само от маслото причината е ясно ,а че имаш проблем и другаде ,но все пак си е нещо за което да се хванеш поне като начало.Естествено ако ЮМЗ-то не тече.
  • P
    колеги от къде сте се снабдили с такъв клапан? и моето Юмз спада налягането до 1 атм на топъл двигател
  • T
    И при мен на ТК то проблема беше в клапаните на ценробежния филтър. Замених го с нов и сега налягането когато го запаля започва от 6 атм.
  • V
    Колега има ли голям луфт долу на лагерите, с ръка като ги пипаш клопат ли! Имах едно ЮМЗ направо клопаха на ръка и така като загрее държи на 0.5 атмосфери, кара така много години ама беше на фадрома и не виждаше зор!Лично мое мнение е че ниското налягане идва от повреден клапан на маслената магистрала, или долу в картера на маслената помпа или горе на центробежният филтър! Скоро имах подобен проблем с един ТК 80 като загрееше маслото падаше на 1.5 атм, после един ден падна на 0.5, смених маслена помпа същата работа,разглабям центобежния филтър клапанчета за регулиране -гледам износени, купех целият филтърен блок с нови клапани- ела гледаи какво става паля- 4 атм, загрява - 3 атм, така че и при тебе според мен там ти е проблема, на ЮМЗ долу на помпата се регулира налягането ама износено ли е клапанчето маслото минава през него и обратно в отива директно в картера под него!

Можете да добавите до максимум 4 снимки към една тема. Разрешени формати: jpg,jpeg,png. Минимален размер: 300х150

Редакцията на Agri.bg не носи отговорност за коментарите и призвовава потребителите да спазват Условията за ползване на сайта

JD 6420 проблем в навеса

димитров: сьщият го имам сьс същия проблем поправиха го но не напълно сега вдига от копчето но не па...

34 2

Мнение за трактор Deuts Fahr 5080d

Правя тази публикация с цел помощ... Един колега от моя край ще взима нов трактор и иска...

45 0

Беларус ЮМЗ-6КМ

solun1: Ползвал съм акумулатори на МОНБАТ 12в/180а и пусков ток над 1200а - на ЮМЗ и на МТЗ82. Зим...

213 2

Беларус 921

Здравейте колеги.Имам въпрос за беларус 921-лозарски на старо,който се продава и имам инте...

103 0

Владимирец

Здравейте, търся да си купя тапата на отдушника на навеса, която е и нивомер.

100 0