за и против трактор к-701

  • T
    привет колеги.имам една оферта за к-701 с 8 корпусен навесен плуг,ама му трябват ризи и бутала,малко ремонт в управлението и кръста.искам да ми споделите дали си заслужава инвестицията.покорно благодаря,ако някой ми обърне внимание
  • Амиииииии то като взехме така да обсъждаме руската техника я някой да сподели впечатления за т-150.Бива ли е мяшинката?
  • Ехооооо,Живко дай координати за тая оферта-телефон нещо да запитам,да разпитам какво е състоянието че може да намеря хора които да са заинтересовани от обявата
  • D
    kolega ako sa v dobro sastoianie zaslujava si tsenata.
  • V
    Мога да кажа че ЯМЗ 238 е V образен осем цилиндров двигател с номинална мощност от 220 к.с т.е. осмицата от зад е броят на цилиндрите, със турбина можем да повишим мощността с 30%, К701А имат двигател ЯМЗ 240 ,тук говорим за 12 цилиндров двигател вече с много по голяма мощност от обикновенното К700 дават му часов номинален разход на гориво 50 литра!!!
  • Зависи от състоянието на машините,ама не знам може и да си заслужава.Дай координати за тая оферта снимки нещо.
  • т-150 с мазов двигател плуг 5.35 и брана 7 м за 15000лв как жи се струва
  • t 150
  • Колеги,не говорете глупости бре... ЯМЗ-238 има доста модификации ама не е 238 кс.(има ги и 330 к.с и 240 к.с.) ..По тази логка ЯМЗ-236 е примерно 236 к.с ... Имаме Т-150 с ЯМЗ-236 и Е-516 с ЯМЗ-238 ... мога само да кажа ,че са много добри мотори..особенно ако се подържат поне малко и не им се налива лошо масло
  • Колега,стана 2 лета и малко от есента съм в една кооперация и съм баш оператор на едно к- 701.Първата година голям коцуз,то само карано и аз като изляза за нивата един ден ора или дискувам после 2 дена ремонт.Ама едно по едно го стегнах(това лято нови разпръсквачи и ремонт на помпата) и най-важно е да се следи маслото и филтър на скоростната кутия и сега даже за скромните 3500 лв. ТОСС добрич ще му правят ремонт на кръстовия шарнир,щото има луфт във втулките на чоповете и другите големите втулки,иначе е без грешка.Иначе до преди да се кача на него бях работил само с болгари и юмз-та,ама то ка с него плуг и дисковата брана баси каква разлика има.Направо ми се отщя да карам тея малките въшки.
  • V
    Оригиналният двигател на т 150 е супер,разчетен е за неговата кутия , единственият проблем е в липсата на стартер.Повишеният разход на гориво спрямо МАЗ и КРАЗ двигателите оригиналният СМД компенсира в работата с повече обороти,тоест в работа на един и същи диапазон тракторът с оригиналният двигател се движи по бързо и отхвъ рля повече декари.Тези с Ямзовете опитват да наваксат скороста с работа на по висок диапазон и ефекта е налице -авария в кутията.От оригиналното по добро няма, руснака си го е разчел!Да можеше и да пали на стартер нямаше да има равен в 3kN клас.Чувал съм че му слагат кожух от двигател на ДОН заради стартера но така и не видях такъв трактор.Иначе в 5kN клас К-тата са си уникати,един ден ще си купя такова само за да го имам и да си чеша крастата,това като ореш зад тебе става улица, направо си е върха
  • F
    Да не сравняваме от там на татък дали е по-евтино да правиш кутия на ТЕ или например на FENDT.Кутията на тето я прави за една седмица (каато от трактора остава една гола рама)и смяната на всички пакети струва около 1500-2000лева.Може би зашото неможем да си позволим повече говоря така ама все пак.
  • F
    Колега за оригиналните двигатели си прав...тука няма ко да спорим.Ние имаме 3броя т150 с двикатели КРАЗ или така наречените ЯМЗ 238.До сега това коментираме,че неможе да караш дошманската и да не ти се развали. Например при оран с Кразовия двигател върви и на 4-ти режим ама само 2-3 дни.На 1-2 режим няма проблем защ ото двигатела не усеща но кутията е предназначена за 150конски сили (а тука имаме 238к.с).На тая машина трябва да се качи наи-вече СЪВЕСТЕН ЧОВЕК и малко от малко да чува петлите и няма да има проблем.Уверил съм се.
  • За мен т-150 не е много добро.Няма като к-701 блокаж на диференциалите пък оригиналния двигател с пусковото е голям болкук.Тука в кооперацията имат едно с двигател там от маз ли от какво не знам 180 коня,ама това лято 4 пъти го ремонтираха.2 пъти съединителя и пак не е наред,после семерина на коляновия вал отзад и накрая скоростната кутия нещо блокира и баси само ремонти.По старшите са ми казвали че в ткзс-тата едно време са им слагали тежести отзад да не боксуват много,ама почнали да късат полуоски.Не е мн добро мисля.АМА едно к-701 е там вече няма грешка,поддържаш ли го няма умиране!!!
  • D
    bravo firmer.nai posle niakoi da kaje sviasna duma.viarno e tova K-701 i T-150K sa koravi ma6ini.samo chovek da ima na tiax.da se paziat i podarjat a ne du6maskata.
  • F
    Ние до скоро имахем КЕИС с ЯМЗ двигател,наложи се по време на жътва да сменяме двигател...само прехвърлихме турбото на двигатела които нямаше и всичко е 6 точки,аз мисля че нямат разлика.Що се отнася ЯМЗ238 си е 238конски сили,не 220 както е написал колегата иначе с другото съм съгласен.Колега съвета ми е да всемеш К АТО то явно че си е корава машина.Пък и ако имахме пари за нови нямаше да си пишем за КА тук.Така или иначе ше е рсуска машина а тази е изпробвана.КАТО е като ТЕ150К пазиш ли го няма проблем

Можете да добавите до максимум 4 снимки към една тема. Разрешени формати: jpg,jpeg,png. Минимален размер: 300х150

Редакцията на Agri.bg не носи отговорност за коментарите и призвовава потребителите да спазват Условията за ползване на сайта

JD 6420 проблем в навеса

Здравейте, имам John Deere 6420 и има накакъв проблем във навеса. Когато вдигна инвентара...

10 0

Мнение за трактор Deuts Fahr 5080d

Правя тази публикация с цел помощ... Един колега от моя край ще взима нов трактор и иска...

42 0

Беларус ЮМЗ-6КМ

solun1: Ползвал съм акумулатори на МОНБАТ 12в/180а и пусков ток над 1200а - на ЮМЗ и на МТЗ82. Зим...

210 2

Беларус 921

Здравейте колеги.Имам въпрос за беларус 921-лозарски на старо,който се продава и имам инте...

102 0

Владимирец

Здравейте, търся да си купя тапата на отдушника на навеса, която е и нивомер.

96 0