Откъде да намеря ръководство за експлоатация на трактор case IH 5150?

  • T
    Колеги, знае ли някой от къде може да се вземе или свали от нета ръководство за експлоатация на CASE IH 5150
  • T
    При мен сега се появи нов проблем,(откакто сложих мотокарното) при движение започва да свети оранжева лампа със зъбчато колело и трактора спира сам. След като завъртиш волана няколко пъти наляво-надясно лампата угасва и трактора тръгва, маслото в скоростите е над максимума възможно ли е да го прави от много масло или е ел. дефект. При диагностика лампата мига 3 пъти което значи температурен сензор но не го знам къде се намира 17.03.2013 в 07:23
  • T
    Колега Injenerna_misal ако можеш изпрати ми твои телефон на лични
  • T
    Знае ли някой къде се намира температурният датчик за хидравликата на CASE 5150
  • I
    Ако става въпрос за жълтата лампа за диапазоните, която се намира долу в ляво от волана то на страница 67 или 68 от ръководството, което ти изпрати колегата има начин за тестване на проблема, т.е. според миганията на тази лампа, става ясно дали проблема е електрически или хидравличен. За муфата най ясно ще ти стане, когато натовариш трактора при оран или по баир на горе на голяма предавка с товар. Ако двигателя се наема пък трактора не ускорява то тази муфа превърта. При оран пък двигателя си работи нормално и трактора изведнъж започва да намалява и спира без колелата да превъртат Колкото до ремонта, заради капацитетите от Римекс в Добрич цепиха трактора 2 пъти, като първия път подмениха цялата задница (визирам корона и пиньон, както и всяко едно о-пръстенче) и след като го сглобиха - изненада, трактора пак не върви. При второто цепене чак установиха, че проблема е в тази муфа, която сами си отремонтирахме, защото пак ни обявиха някаква голяма цифра за нея. Ремонта й се изрази в това, да възстановим маховика, понеже беше утрапен към 5 мм и пълното блокиране на тази муфа. Взеха ни за ремонта 16000лв, а ако бяха установили проблема на време, може би щяхме да се разминем само с 50лв за ремонта на муфата и цепенето на трактора.
  • T
    При мен сега се появи нов проблем,(откакто сложих мотокарното) при движение започва да свети оранжева лампа със знак внимание и трактора спира сам. След като завъртиш волана няколко пъти наляво-надясно лампата угасва и трактора тръгва, маслото в скоростите е много малко над минимума възможно ли е да го прави от липса на масло или и при мен е тази муфа за която говориш и ако имаш спомени пиши къде и колко ти излезе ремонта.
  • I
    Да се поправя, маслото е специално за тези трактори, хем е за скорости, хем е за хидравликата и е някакво рядко, като литри събира 90л. Колкото до двигателя, ние му слагаме Мулти, което го водят за високо натоварени двигатели.
  • I
    Диференциално трябва да е.
  • T
    Гледах в един саит, че дават за скоростите хидравлично масло( но се притеснявам да му долея ) възможно ли е да е хидравлично
  • I
    Маслото го купувахме от Римекса в Добрич, по спомен името му беше Хайтран или нещо от сорта. Ако искаш звънни им, да ги питаш, предполагам няма да ти откажат информация. Извършваме всякакви операции с него: Оран; дискуване; култивиране, снегопочистване, за каквото ни е нужен, за това го ползваме... и не го претоварваме, инвентара му е с 1 идея по мъничък, за да върви разтоварен и да има по голяма скорост в полето. п.п. и нашият е Maxxum 5150 PRO но с тази разлика че двигателя не е 125 коня, ами 132 и външно малко се различава от другото 5150, както и диапазоните не са с ръчка ами с копче на скоростния лост.
  • T
    Нашият е 5150 MAXXUM , интересува ме спецификацията на маслото за скоростите и двигателя. Вие какви операции извършвате с него да не го претоварвате и затова да чупи муфата
  • I
    По спомен маслото на скоростите е около 60л. За двигателя сега не се сещам, но ще проверя. Колкото до мотокарното, то като се напълни системата му, проверяваш нивото в скоростната и при нужда доливаш, все пак си има горна и долна граница, няма опасност ако нивото е в тези граници. Дали е сполучлив, като модел Не знам, но ние хвърлихме маса пари по него и то заради Некомпетентността на дилъра. Слабо място е връзката м/у двигателя и скоростната (има предпазна муфа, която не издържа и след време толкова износва маховика, че прекъсва предаването на движение към скоростната и трактора спира да се движи сам), диапазоните не са много прецизни и има леко блъскане при превключване. Много електроника също е минус за нас. Ето ти сайт за абсолютно всички марки, търси си по марка и модел... http://www.werktuigen.com/product-information/brands/776/case-ih.html Само да поясня, че нашия е 5150 PRO което е някакъв краен или междинен модел с 132 к.с.
  • T
    Честно казано всичко ме интересува но наи вече колко и какво масло се сипва в скоростната кутия и двигателя на колко часа се сменява и има ли резерв (искам да сложа мотокарно устроиство и ме притеснява да не останат скоростите без масло). Въобще интересува ме всичко за трактора сполучлив ли е като модел и доволни ли сте от него също така кои са му слабите места и защо не го намирам в разните сайтове като модел
  • I
    Имаме 5150 и какво точно те интересува, ако мога с нещо да помогна?
  • V
    На английски дано ти върши работа http://dox.bg/files/dw?a=52c37f0206

Можете да добавите до максимум 4 снимки към една тема. Разрешени формати: jpg,jpeg,png. Минимален размер: 300х150

Редакцията на Agri.bg не носи отговорност за коментарите и призвовава потребителите да спазват Условията за ползване на сайта

Мнение за трактор Deuts Fahr 5080d

Правя тази публикация с цел помощ... Един колега от моя край ще взима нов трактор и иска...

23 0

Беларус ЮМЗ-6КМ

solun1: Ползвал съм акумулатори на МОНБАТ 12в/180а и пусков ток над 1200а - на ЮМЗ и на МТЗ82. Зим...

200 2

Беларус 921

Здравейте колеги.Имам въпрос за беларус 921-лозарски на старо,който се продава и имам инте...

93 0

Владимирец

Здравейте, търся да си купя тапата на отдушника на навеса, която е и нивомер.

94 0

Мнение трактор landini 7-210 и John Deere

Здравейте колеги, какво ви е мнението за ландини 210 слаби места, подръжка и общо взето вс...

275 0