Как да раздвижа блокирал двигател на ЮМЗ, който от дълго време е неработещ?

  • I
    преди 20 дни купихме едно юмз което нее карано 15 години и запо4нахме да го стягне вси4ко по него е оригинално на 700 мото 4аса е но проблема е 4е неможем да превартим двигателя от стоянето двигателя е залепнал,някои савет как може да се раздвижи без да се прави ремонт на двигателя,благодарности предварително колеги.
  • I
    Колеги някои знае ли каде са набити серините номера на рама и двигател на МТЗ-то
  • T
    Владо, отвори си нова тема и тогава ще ти пише някой! Ако с регулировки не става цепиш двигателя и сменяш каквото трябва.
  • V
    Здравейте, колеги, съединителя на юмз-то не отделя, помогнете със съвет за ремонт!!!!
  • T
    Лагерите и Коляновия вал огледай и като сглобяваш слагай малко масълце на черупките и един по един развъртай до край. Успех!!!
  • I
    otvorih go celiq dvigatel glavata kartera izvadih butalata,ima6e rajda padna golqmo 4istene no naranqvane ot rajdata nqma,sega 6te dam pompata i duzite za i 6te go palim da vidim kak 6te raboti
  • I
    v sabota ili nedelq 6te go zapo4vame kak nqma da pi6a kolegi,
  • T
    Здравей колега! Преди години купих ремонтиран двигател ,стоял дълго време не използван. Продавача ме уверяваше че е сменял всичко и направо да го слагам и да паля. Въпреки това след като не можах да го завъртя, реших да сваля главата. Оказа се, че всичко беше корозирало и даже децата като са си играли бяха сипвали пясък в капачката за масло. Така, че не си жали труда. Отваряй главата и картера и едно по едно раздвижвай и смазвай. Дано да не е положението му като моето. Поздрави и успехи. Пиши след това какво си направил за да има полза от писането.
  • E
    без разглобяване няма да минете. 15 години да стои без да работи и вероятно не е консервиран , това е ужас. Аз преди време попаднах на едно такова чудо наречено ДТ20 , още си ближа лютите рани. Цилиндъра го цепих с флекс. Преди това буталото го счупих с чук вътре в самия цилиндар , нямаше раздвижване. А дори и да се раздвижи , язвите от ръждата са толкова дълбоки , че не е възможно по-нататъшното им използване. Дано нямате моя късмет! Успех!
  • K
    На твое място бих си направил труда да сваля глава и картер в най лошия вариянт ще запазиш поне оригиналните бутала иначе рискуваш да прецапаш и тях , но ти си знаеш
  • I
    сега сам ги налял с гас за горене да постоят два три дена и ште пробвам по стария метод пак да видя.
  • I
    Отваряш двигателя при това положение и най малкото с което можеш да се оттъпвеш е смянасамо на сигментите
  • V
    Това раздвижване НЯМА!!! Имах такова едно и сегментите му бяха влезли половин сантим в стената на цилиндъра !!! Понеже са под напън и със корозията те си натискат и леко по леко си се вкопават и си влизат !
  • L
    Сваляй главата и виж какво става с цилиндрите.Най-вероятно са ръждясали.

Можете да добавите до максимум 4 снимки към една тема. Разрешени формати: jpg,jpeg,png. Минимален размер: 300х150

Редакцията на Agri.bg не носи отговорност за коментарите и призвовава потребителите да спазват Условията за ползване на сайта

Неприятели по люцерната - дайте съвет

elpastuh01: Сложи си електропастир и няма да имаш проблеми.

2722 4

Земя - насъждения и сеитба - въпрос

Здравейте бъдещи колеги. Въпросът ми е с какво да засадя и посея 4.5 декара земя до която...

1492 0

Измръзване на лоза

marinov55: Не се притеснявай градинарю,затова защото ще ти мине! Ако беше сътворена толкова елемента...

2567 1

Питане за подходящо растение

proba: Джанка от костилки! Виж някъде във форума обсъждахме Жив плет

1837 6

Да се обединим всички сектори!!!

bogdangenov: Какво обединение визираш по-точно? принципно обединение, в НПО прганизация, в агро партия?...

1502 2