Загряване и разпенване на маслото на трансмисията на НЮ ХОЛАНД-ТМ-190.

  • P
    Колеги ако някой е имал такъв проблем и може да помогне помагайте защото от сервиза нищо не знаят?
  • P
    Не! проблема съществува и никой от сервизите на ню холанд и бившия римекс не можаха да ми отговорят каква е причината за разпенването на маслото . Версиите и хипотезите са много но и така не можах да разбера от какво е? карам го така но за мен има проблем в някой от хидравличните изводи, при мен са електрически не са механични. Ако разбереш от какво е обади се . тел.0889636612
  • M
    Колега PETROV_97 намерили причината за разпенването на маслото??? Така и неразбрахме дали си отстранил проблема?
  • N
    Можеш да видиш темп. на маслото и без да влизаш в режим на калибровка.
  • P
    сменях филтри масла все тая. тр масло се охлажда чрез маслен радиатор,а маслото на дв е чрез топлообменник.само когато се калиброват скоростите показва темп. на маслото в ск. кутия.
  • Y
    kak zadrusten toploobmennik( maslen ohladiel)vliae na masloto na kutiqta i hidravlikata?
  • B
    Някаде имаш топлообменик който е задръстен.Тоя проблем съм го виждал с джони 6 серия.Не се лекува без смяна за мн пари.
  • A
    Problema e vuv filtura. Dali sa ti filtri s po malka propuslivost. Smenqi gi s takiva kakvito trqbva, tezi ne sa.
  • N
    Здравей, казах за филтрите защото от запушен / некачествен/ филтър, помпата започва да смуче въздух през семеринга на оста, и ефекта е същия, или семеринга е за смяна, често ми се е случвало при други трактори ама помпата си е помпа. Само предположения
  • N
    А ти проверявал ли си както казваш че е загряло и разпенено маслото колко градуса е?
  • P
    температурата на маслото го дават в диапазон от 80-105 градуса.
  • N
    Перката се включва и при работещ климатик и при висока темп. на маслото в ск. кут.
  • P
    не не изписва никаква грешка, перката на двигателя е с вискосъединител и се включва при температура 93 градуса на дв при други положения не се включва. А що се отнася дали е пресечено маслото не е защото при покой на машината маслото е бистро и чисто. Пет години ползвам само АМБРА МУЛТИ G W 10-30 това ми дават от сервиза.
  • I
    Пресичането от какво може да се получи ? При закачане на инвентар , на който цилиндрите са пълни да кажем с м10/изгоряло ?
  • M
    Проблема е в маслото за да се пени има пресичане аз патих по същия начин пресякох маслото и стана на пяна .След това го смених и проблем нямам
  • N
    Колега Петров като зегрее маслото в ск. кут. чува ли се да работи перката на вентилатора на по високи обороти от нормално ниските? Перката има три режима на работа 1 .ниски-почти не се чува 2.средни-включва и работи шумно за около 15-20секунди 3.високи шума е страшно голям-авариен режим. Не ми отговори на един въпрос-Изписва ли грешка ?

Можете да добавите до максимум 4 снимки към една тема. Разрешени формати: jpg,jpeg,png. Минимален размер: 300х150

Редакцията на Agri.bg не носи отговорност за коментарите и призвовава потребителите да спазват Условията за ползване на сайта

M

Регистрация на АТВ

wladd: В Областна дирекция "Земеделие"

77 1
T

Проблеми с хидравликата за управление на Т150

Здравейте, Имам проблем с трактор Т150 и по конкретно с завиването. Първоначално нямаше...

141 0
P

Трактор Т25 - скоростите не включват след смяна на полуоска

Имам Трактор Т25 Владимировец. Полуоската на задната лява гума се скъса и я сменихме, но с...

88 0
Y

Загубена първоначална фактура на малогабаритен трактор 14 к.с.

Здравейте. Ще съм благодарен, ако помогнете с моя казус. Имам "Синтай 140". Загубена е п...

160 0
P

Т-150

solun1: Възможно е филтъра на ск.кутия да е позацапан/позатиснат , може и клапана който поддържа...

166 1