Направа на царевичен силаж

• A
    в правенето на цар.силаж №1 съм АЗ а вие №2
  • N
    Здравей колега, Ако може да оставиш един телефон да се видим за силажната царевица. Аз също съм в Хасковски регион. Необходими са ми около 1000т. на година!
  • S
    Има "инокуланти" производство на PIONER но не ти препоръчвам да ги слагаш- помагат за процеса на млечно киселата ферментация т.е. го ускоряват,но и при традиционния метод за 40 дни добре нагазено и покрито с найлон ефекта е същия,и само ще си дадеш напразно парите.
  • E
    колега ако не те затруднява напиши ми след като направиш силажа как го съхраняваш слагаш ли нещо в него или го газиш хубаво покриваш с найлон и така
  • Zdraveite! Az sam student i imam da pravq tehnologi4na karta na carevica za silaj Kneja 614 i imam nqkolko vaprosa: 1. na kolko dni sled zasqvaneto ponikvat 3-5 list, 8 list i izmetlqvane? 2. Kolko e dobiva ot dekar na sveja masa i kolko e dobiva na silaj ot dekar? (gledam 4e ste pisali 6 tona ot dekar)? 3. Kolko struva gore dolu edno silajirane - da ti napravqt silaj ot carevica, t.e. kolko izliza kositbata, samoto silajirane i t.n.? Blagodarq predvaritelno? Ako stane otli4na tehnologi4na karta 4e q ka4a na saita )))
  • S
    Колега,ние сме в Софийско село. Имам клиенти до 300 км от София. Те возят със собствена гондола-19-20 тона. Има и по големи гондоли-до25 тона. Цената ни е 80 лв./тон. Ние лично не возиме,но има наемни камиони по около 10 тона- за по малко количество ще ти излезе скъпо заради транспорта. телефона ми е 0888 960981 Стоян.
  • S
    kolegi kolko e nai malkoto koli4estvo koeto moje da dokarate do plovdiv
  • къде се намирате колиги с този силаж трябват ми 50 тона
  • S