Информация и съвети, които ще ви помогнат в изграждането на пазарно ориентиран агробизнес и в създаването на устойчива стратегия за него, ще получите от видоурок на Националната служба за съвети в земеделието (НССЗ) и Нов български университет.

Гласувайте: Какво очаквате от служебния земеделски министър?

Видеото е от проведен семинар на тема „Фактори, влияещи върху търсенето и предлагането на земеделски продукти“ с лектор проф. д-р Димитър Николов от Нов български университет – София.

От него ще получите ценна информация за факторите, които въздействат на търсенето и предлагането на земеделски продукти - особености на търсенето и предлагането, поведение на потребителя и производителите. Ще се запознаете подробно и с елементите на така наречения маркетингов микс, основно важен при изграждането на стратегията за бизнеса ви.

В лекцията подробно са обяснени още видовете пазари и конкуренцията, която съществува в тях. Ще добиете ценни знания за важността на маркетинга на земеделски продукти и как да го приложите успешно, както и за особеностите на рекламата на земеделското производство.

Вижте повече във видеото.