Филип Стюърт, познат като Фермерът Фил, започва да пуска видеа в YouTube канала си през 2015 г., за да разкрие какво представлява ежедневнието в селското стопанството. Клипчетата той заснема в семейната си ферма. Шест години по-късно четем името му в доклад на платформата, в който се подчертава, че тя подкрепя над 1600 работни места в Ирландия, научаваме от Agriland.

Популярен журналист направи фермерството атрактивно и желано

Каналът на Фил има почти 50 000 абонати. Сам споделя, че без своите аудитория и база от клиенти, нямаше да може да постигне целта си да отвори фермерски магазин, за да генерира допълнителни приходи.

Видеата на Фил са гледани почти 17 млн. пъти. Хора от цялата страна посещават стопанството му, за да пазаруват от магазина. Печалбата от канала му помага и да инвестира в бизнеса си, купувайки нови машини.

Какво прави Фил?

Фермерът използва канала си в YouTube, за да образова хората, които са далеч от селското стопанство. Той им разказва за земеделските практики и дори организира събития за деца, посветени на правилата за безопасност във фермата. По време на ограниченията поради епидемията от ковид Филип получава много съобщения от хора, които му благодарят за видеата.

Удивително е колко много съобщения и писма получавам от деца, родители и баби и дядовци по адрес на моите видеа. Те ги сплотяват и виждам, че младото поколение развива страст към земеделието, казва Стюърт.

 

ВИЖТЕ ОЩЕ:

Как фермери припечелват пари в YouTube

Нова селфи мания заплашва полетата с рапица

Опасна игра с животни ядоса фермери