"Иновативни методи за продажба и анализ при реализацията на земеделска продукция" е темата на видеото от семинар на Национална служба за съвети в земеделието, Териториален областен офис (ТОО) - Варна и Икономически университет – Варна.

Така наречените къси вериги на доставки се превръщат във все по-голяма алтернатива с широки възможности особено за малките и средни производители. Но как когато сме малки да успеем да създадем ефективен директен маркетинг?

Доц. д-р Мария Станимирова, лектор на семинара, представя основните стъпки, които всеки фермер трябва да извърви до своята успешна реализиация на пазара. Ключовите въпроси в началото са:

Кой влиза в обхвата на нашия пазар? Кои са нашите реални клиенти като съществуваща база? Колко често купуват? В какво количество купуват? Колко време остават наши клиенти или реално купуват от нас? Колко препоръки сме получили от клиента? Кои са клиентите, които искаме да привлечем?

Във видеото се представят иновативните методи за продажба и анализ, чрез които фермерите могат да реализират продукцията си, както и конкретни практически насоки, свързани с директни доставки и къси вериги на продажба.

Подробно се описват единайсетте стъпки към ефективен директен маркетинг. Вижте повече във видеото.