Германия е вторият по мащаб потребител на био продукти в света
От 2000 година насам обемът на продажбите на органична продукция е нараснал над три пъти
Германия остава вторият по значимост потребител на биопродукти в света след САЩ, информира електронното Зерно Онлайн.
Обемът на продажбата на биопродукти в Германия през последните години бележи постоянен ръст и през 2015 година е достигнал до 8,5 млрд. евро, което представлява дял от 4% от продажбата на всички храни. От 2000 година обемът на продажбите на органична продукция в страната е нараснал над три пъти.
Въпреки че се явява най-големият производител на биопродукция в ЕС, вътрешното производство не може да задоволи търсенето във федералната република. Около 50% от биопродуктите се продават в традиционните магазини, докато останалите се реализират от специализирани магазини и фермерски пазари.
ПРЕДИ 12 часа
Колко голям е пазарът на торовете с добавена стойност?
Какво представляват торовете с добавена стойност?
ПРЕДИ 15 часа
Съживява ли се пазарът на картофите и какво е настроението на производителите?
Засушаването и проблемите с достъпа до вода за напояване възпират ръста в производството
25.04.2024
Работната ръка – основен проблем пред българските производители на зеленчуци
Темата дискутирахме на CAP4US Уебинар: Зеленчукопроизводството на фокус
25.04.2024
Слабо раздвижване по зърнените борси
Рубриката „Динамиката на зърнените борси“ на Боян Иванов се създава специално за Agri.bg
0 КОМЕНТАРА