Отдавна се говори, че в Америка няма невъзможни неща. Но със силата на Интернет и особено на социалните мрежи от последните няколко години не е задължително да си американец, за да успееш. Ще ви разкажем вдъхновяващата история на Сюзан Кук, която става звезда в YouTube и започва да печели пари, след като със съпруга си създават семейна ферма. 

ДАМИТЕ В СЕЛСКОТО СТОПАНСТВО

Началото е поставено преди 8 години, когато Сюзан и Ерик решават да се захванат със земеделие в Мичиган. Не ги плаши липсата на опит и целия нужен инвентар, учат се в движение. Сюзан описва в книга как са оцелели като фермери през първата година, но издателите й попарват надеждите, тъй като никой не се интересувал от земеделие на хартия.

Тогава младата дама се насочва към YouTube, където в собствен канал документира всяка своя стъпка, успехи и неудачи. В началото прави любителски клипчета и добавя музика. След като вижда, че има интерес, вкарва ефекти, надписи, скечове. 

Днес 39-годишната фермерка може да се похвали с над 64 хиляди абонати, сред които има както колеги, така и любители неземеделски производители, вдъхновени от нейните истории. Те я насърчават, съветват, споделят собствен опит.

Междувременно Сюзан се грижи за четирите си деца, а Ерик продължава да работи като автобояджия. Във фермата отглеждат пилета, коне, кучета, котки и крави, косят, балират, произвеждат кленов сироп. Ерик отговаря за ремонтите и тества новото оборудване, останалото зависи от Сюзан. 

Сюзан Кук: YouTube е фантастично място за мен, като работа на непълно работно време. Правя видеоклипове, занимавам се със земеделие и се грижа за децата – всичко в един кадър.

Звездата от YouTube WTFarm Girl казва, че да си фермер от първо поколение не е лесно. Но на принципа опит-грешка това се отплаща по неочакван начин. 

„Като майка сте под два пъти по -голям стрес от мъжа фермер. Нямате някой, който да ви сготви топъл обяд и да ви го донесе на трактора. Ти си този, който спира работата, тичаш вкъщи, за да сготвиш, след което се връщаш към трактора, за да довършиш започнатото“, споделя американката пред InsideEdition.com.

С течение на времето младото семейство модернизира стопанството и накупува инвентар, а цялото им ежедневие се документира в социалните мрежи. Каналът им е разказ за всичко, което им се случва, докато израстват като фермери.

Докато все още работят върху това да направят своя селскостопански бизнес доходоносен, произвеждайки сено и кленов сироп, социалните мрежи са чудесен начин да добавят стойност.