Подаден е проект по по мярка А на Националната програма за пчеларство (НПП) за реклама на мед и пчелни продукти, съобщават от Държавен фонд „Земеделие“ (ДФЗ). Проектът „Силата на пчелния мед” е на стойност 150 000 лв. и трябва да бъде изпълнен до 31 август 2014 г. Той е на Сдружението за биологично пчеларство, обединяващо осемте най-големи пчеларски организации в страната. Проектът е подаден в последния ден на приема по мярка А „Техническа помощ за пчелари и сдружения на пчелари”, за дейност „Популяризиране на българските пчелни продукти, в това число и произведени по биологичен начин”.

 

Целта на проекта е да популяризира българските пчелни продукти, да повиши консумацията им и да създаде условия за по-добрата им ценова реализация. Финансирането му ще се осигури с 50% европейски средства и 50% от националния бюджет. Сдружението ще промотира пчелния мед и пчелните продукти в рамките на рекламни дни под надслов „Силата на пчелния мед” в градовете София, Пловдив, Варна, Бургас и Велико Търново. Промотирането ще включва също радио и онлайн рекламни кампании и организиране на пчеларска среща „Бъдещето на биопчеларството” в гр. Елена.

 

Освен това ще бъдат изработени информационни материали - каталог с рецепти, листовки, детски книжки за оцветяване и хартиени торбички, които ще бъдат раздавани на посетителите. Средствата, отпускани от ДФЗ по мярка А от НПП, покриват разходи за информационни материали, организиране на пресконференции, наем на зали и щандове, провеждане на ежегодната седмица на българските пчелни продукти и празник на биологичното пчеларството, участие в международни изложения.

 

 

© 2014 Всички права запазени. Позоваването на Фермер.БГ е задължително!