МЕТРО България откри реновирания си отдел „Вино“. Това е най-големият щанд за вина в страната, с което компанията успява да задоволи дори най-претенциозния вкус. Асортиментът, който е от над 1000 вида вина от цял свят, може да бъде намерен във всички 11 магазина на МЕТРО в страната.
 
Във винените отдели могат да бъдат открити продукти от 66 български винарни и над 200 чужди от Европа, Северна и Южна Америка, Африка, Австралия и дори Океания. 
 
 
„Вложихме близо половин милион лева и променихме цялата обстановка и целия асортимент. На нашите щандове ще намерите вина от малки винарни. Това е помощта, която даваме на малките производители, продължавайки линията на подкрепа на малкия бизнес, която провеждаме в отдел „Плодове и зеленчуци“,  след това в отдел „Месо“, а сега и във винения сектор“, каза Диана Бонева, директор „Снабдяване“ в МЕТРО България пред Фермер.БГ.
 
 
Като специален гост на събитието присъства изпълнителният директор на Изпълнителна агенция по лозата и виното (ИАЛВ) в Министерство на земеделието, храните и горите (МЗХГ) инженер Красимир Коев. 
 
„Много съм впечатлен от това, което МЕТРО прави за винарството в България. По този начин ние даваме допълнителен облик на това, което се произвежда в България от векове, но и в последно време като разнообразие, като възможности за консумация и не на последно място като предложения, които са носители на слава от всички международни дегустационни конкурси. Те присъстват на всички щандове тук“. 
 
 
Компанията продължава успешно доказаната си практика да стимулира и да работи с българските производители. Илиян Илиев е един от много, доверили се на компанията-лидер на родния пазар, за реализирането на продукцията си. Производителят отглежда около 200 декара лозови масиви в Петричкото село Коларово.
 
„МЕТРО е един от най-големите търговци на вино. Самите вина, самите производители, които са представени тук, това е достатъчно показателно. С избора на селектираните вина, презентации, дегустации, промоции“.
 
 
По време на откриването на мега сектора, посетителите имаха възможност не само да дегустират избрани селектирани вина, но и да научат как успешно да ги комбинират с подходящата храна. 
 
С откриването на новия винен щанд във всички 11 магазина на МЕТРО ще бъдат назначени сертифицирани винени специалисти, които ще помогнат на клиентите на компанията да направят точния избор за всеки техен специален или не чак толкова повод.
 
„Плановете ни за в бъдеще са да продължаваме да обновяваме отдел по отдел магазините, да създадем една по-различна атмосфера за пазаруване на нашите клиенти и да можем да представяме асортимент, все повече такъв, какъвто се намира само в МЕТРО“, категорична е Диана Бонева.