Европейският съюз ще спонсорира рекламната кампания "Подписано от природата" ("Signed by Nature").

Тя е предназначена за потребителите и производителите от Гърция, Германия и Швеция и e насочена към популяризирането на гръцкото овче и козе месо на тези пазари, съобщава MeatInfo.

Как да бъдем успешни в продажбите на агнешко месо

Гръцките производители на овче и козе месо ще могат да представят по интересен начин своята продукция в рамките на новата рекламна кампания. За целта ЕС ще отпусне 2,58 млн. евро.

По данни на Гръцката национална междупрофесионална организация на производителите на месо (EDOK Hellas), основните пазари, към които е насочена програмата "Signed by Nature", ще бъдат Гърция, Германия и Швеция.

Програмата ще е с продължителност три години и цели да повиши нивото на осведоменост на потребителите за ползата от консумацията на тези месни продукти.

Възможност за финансиране: ЕК отвори конкурсите за популяризиране на агро-хранителни продукти

Отглеждането на животни е важна част от селското стопанство на Европейския съюз, доколкото селекционерите са истински пазители на технологиите за производство на хранителни продукти, които не вредят на околната среда.

Това ще придаде голямо значение на дейността им в първичния сектор на икономиката и ролята им в прехода към устойчиво развитие, заяви Елейтериос Гитсас, президент на EDOK Hellas.