Масей ФергюсънКомбинацията от SCR и AdBlue е ефективна и гарантира, че вашите оборудвани със SCR селскостопански машини отговарят на изискванията на разпоредбите Euro 4 и Euro 5.

Системата за SCR (Селективна каталитична редукция) използвана заедно с двигатели AGCO SISU POWER драстично намалява емисиите на вредни за здравето азотни оксиди и високите разходи за гориво.

Как работи системата SCR?

Системата SCR на двигателите AGCO SISU POWER третира изхвърлените газове, като използва разтвора AdBlue. Това е разтвор с редукционно действие, специално разработен за третиране на отработени газове, който превръща оксидите във водни пари и азот. Разтвора AdBlue се впръсква с голяма точност чрез инжекционната система в ауспуха, който включва катализаторен конвертор.

AdBlue е 32.5% разтвор на азотното съединение карбамид (урея) във вода. AdBlue е безвредна, водоразтворима течност, която се съхранява в отделен резервоар разположен до горивния резервоар и се използва при норма от 3% AdBlue към дизела.

Системата SCR е лесна за употреба и поддръжка

Системата за Селективна каталитична редукция може да намали разхода на гориво с минимум 5% в сравнение с еквивалентни двигатели, които използват алтернативни системи за намаляване на вредните емисии. Средно това е равно на хиляди литра гориво спестени всяка година.

Намалена консумация на гориво означава значително намаляване на емисиите на въглероден диоксид (CO2). Благодарение на високо оптимизираното изгаряне емисиите на твърди частици са над 83% по-ниски съгласно законовите изисквания сега. Това е изключително от полза за околната среда и здравето на хората.

Характеристиките на системата SCR означават, че оптимизираното изгаряне генерира около 15% по-малко топлина. Това намаление в топлината означава, че охлаждащият пакет е по-лек и по-ефективен.

Животът на експлоатация на SCR оборудването е равно на живота на експлоатация на двигателя на трактора, и системата практически не се нуждае от сервизно обслужване. Операторът на трактора едва ще забелязва присъствието на SCR. Това, което обаче операторът ще забелязва са значителните спестявания от оперативни разходи.

Технологията SCR (Селективна каталитична редукция) ще е от съществена важност при строгите ограничения, които ще бъдат наложени от 2011 година върху вредните емисии. До момента единствено технологията на селективна каталитична редукция позволява едновременното редуциране на емисиите на частици и азотен оксид, като позволява на дизеловите двигатели да отговорят на новите стандарти за емисиите.

До 2014 година, като част от законодателството на Европа за нивата на емисиите в атмосферата е заложено намаление от 75% на азотен окис.

Технологията SCR предлага големи спестявания в разходите и в същото време спомага опазването на околната среда.