Производството на Magnum започва още през 1987-а година. От тогава тези трактори са считани в целия Свят за еталон по отношение на производителност, максимално сцепление, висока мощност и надеждност. През изминалата година бе продаден 150 000-ят трактор от емблематичната серия, а новият модел Magnum 380 CVX спечели престижната международна награда „Трактор на годината 2015“.
 


Изцяло новата серия трактори Magnum съчетава в себе си натрупания дългогодишен опит в производството на трактори с най-модерните технологии и иновации. Налице са 5 нови модела Magnum: 250, 280, 310, 340 и 380, с номинална мощност от 250 до 379 к.с. (ECE R120). При флагмана Magnum 380 CVX, максималната мощност достига до 435 к.с., благодарение на електронна система за управление на двигателя. Всички модели от новата серия са оборудвани с 8,7-литрови двигатели FPT Cursor 9 с Hi-eSCR система и отговарят на най-високите изисквания на ЕС за вредни емисии - Tier 4 Final. Двигателите са 6-цилиндрови, много икономични, а сервизното обслужване и смяна на масло е увеличено на интервал от 600 м.ч.

 

Производителност при ниски обороти

Електронен турбокомпресор с променлива геометрия е една от най-важните иновации при новата серия трактори Magnum. Той помага да се достига оптимална мощност и максимален въртящ момент от 1850 Nm при ниски обороти на двигателя - от 1300 до 1400 об./мин. за модела 380 CVX.
 


Ефективност и икономичност, постигани с лекота

Новата серия Magnum предлага широка гама от трансмисии – вкл. Full PowerShift и CVX. Операторът може да избира между еко-режим с максимална скорост 40 км./ч. или удобната за транспортни приложения CVX трансмисия с 4 механични режима при средно натоварване от едва 1400 об./мин. Новите Magnum-и включват и системата APM, оборудвана с двоен дросел, която позволява на оператора да задава с ръка минималното и максимално натоварване на двигателя. Операторът може също предварително да зададе 3 регулируеми целеви скорости в диапазона 0-50 км./ч., за да постигне оптималното натоварване за всяка нужна операция.

Друга новост е функцията Active Hold Control, която предотвратява трактора да се връща назад при спиране на хълм, а също дава възможност за потегляне отново без да се налага използване на съединител или спирачки. За да се намали умората на тракториста пък е въведена новата система Headland Control Management (HMC), която позволява в края на браздата да се запаметяват функции, като по този начин повтарящите се полеви маневри се автоматизират.
 

Модерен дизайн, красива и внушителна визия

 

Новата серия трактори Magnum са с подобрен таван и повече светлини, осигуряващи максимална видимост през нощта. Капакът на двигателя и стъклата на кабината са с подобрен дизайн, оптимизирани срещу замърсяване с прах. Нова визия имат и стъпалата към кабината, които заедно с новите DEF резервоари за гориво са със синхронизиран дизайн, осигуряващ удобен достъп до широката кабина.

 

Комфорт в кабината

Операторът може да работи удобно и ефективно в новата кабина с обем 3,1 куб.м. и площ на стъклата от 6,4 кв.м., които осигуряват видимост във всички посоки на 360 градуса. Нивата на шум са сведени до 67 децибела, което позволява на тракториста да провежда удобно телефонни разговори през вградената Bluethooth система в радиото.


Цялостна концепция в окачването

Новите трактори Magnum са с ненадминат комфорт и здравина на окачването. Те са оборудвани с иновативна система с 5-точково окачване, която намалява вибрациите и клатенето на кабината, както и износването на гумите под налягането на предния мост. Операторът може да избира между 5 режима на управление на окачването, които са синхронизирани с въздушната активна седалка с цел постигане на максимален комфорт.

 

Прецизно земеделие

Технологиите от сферата на прецизното земеделие са задължителни за този клас трактори. При обновената серия Magnum е налице новата GPS навигация AccuGuide, част от системата AFS Connect. Тя е съвместима с ГЛОНАСС / GPS сателитни системи и включва новата технология xFill, която подобрява надеждността с автоматичен резерв за до 20 минути, ако RTK сигналът се губи. AFS Connect Telematics пък се предлага като опция, която съчетава както глобалната система за позициониране, така и клетъчна технология за изпращане и получаване на сигнал от машините в полето.


Иновация в задвижването

Новата серия трактори Magnum правят още една стъпка напред с иновативното въвеждане на гумено-верижно задвижване на задния мост. Системата „Magnum Rowtrac“ използва богатия опит и ноу-хау на утвърдената технология Quadtrac при големите трактори. Целта е да се осигури по-малко утъпкване на почвата и по-голямо сцепление по време на работа, особено в наклонени терени. Гумено-верижната система ще се предлага с различни ширини на стъпката - 16", 18", 24" и 30", съобразно с желаното междуредово разстояние - 76", 80", 88" и 120".

 

Новата серия трактори CASE IH Magnum ще бъдат премиерно представени на българския пазар през 2015-а година от официалния вносител Тайтън Машинъри България АД.

 

Телефон: 02/9713525

E-mail: [email protected]

Сайт: http://titanmachinery.bg

Адрес: ул. проф. Цветан Лазаров № 13

 

 

© 2015 Всички права запазени. Позоваването на Фермер.БГ е задължително!