Български продукти сред които вина, етерични масла и млечни продукти имат потенциал да бъдат изнасяни за корейския пазар. Това стана ясно от работно посещение на министъра на икономиката Емил Караниколов в Сеул, предадоха от икономическото министерство.

Китай с апетит към българския пчелен мед

В южнокорейската столица българската делегация се срещна с председателя на Корейската асоциация на компаниите вносители (КOIMA). Тя е създадена през 1970 г. и в нея членуват над 8000 южнокорейски бизнес компании-вносители. 

Министърът на икономиката: „През 2018 г. българският износ за Корея надхвърли 106 млн. щ. д. Тя е наш приоритетен икономически партньор в Азия.“

КOIMA е единствената бизнес организация в Република Корея, която подпомага вноса от чужбина и играе важна роля в насърчаването на търговията на страната. По време на разговорите  от организацията са проявили интерес и към други висококачествени български продукти, които да бъдат реализирани в Корея, се посочва още в прессъобщението.