Оптимизацията на телефонната централа на Държавен фонд “Земеделие” приключи и телефоните вече работят, съобщиха от пресофиса на Фонда. 

На 29 август ДФЗ съобщиха, че поради оптимизация на телефонната централа на Държавен фонд „Земеделие“ (ДФЗ) всички стационарни телефони на Фонда са временно недостъпни.

Те посъветваха земеделските стопани, бенефициерите, партньорите и заинтересованите страни да използват посочените email адреси в раздел „Контакти“ на сайта на Държавен фонд „Земеделие“, за да се свържат с администрацията.

Проверка в раздел “Контакти” показа, че по-голяма част от отделите и дирекциите на фонда не бяха обявили  email адреси за контакт, затова и голяма част от фермерите не успяха да се свържат за консултация или уточнения с администрацията. 

Късно вечерта на 16 септември от пресцентъра на ДФЗ съобщиха, че оптимизацията на телефонната централа е завършена.