С пуфтене и сумтене чиновници посрещат фермерите в ОСЗ
Защо някои служители от ОСЗ се самозабравят, защо се чувстват незаменими, несменяеми и ненаказуеми, кой толерира поведението им?!

Знаете ли какво е общото между някои служители на ОСЗ? – по мое скромно мнение това е нервността на служителя, нетърпимостта му към почти всеки посетител на неговата служба, грубо отношение и отношение поставящо клиента в унизително себеусещане.
Колко често Ви се случва в службите на ОСЗ да Ви посрещнат намусено, пуфтейки, че сте поредният натоварил работният им процес, да бъдете пререден и да станете свидетел на привилегировано отношение към някоя голяма фирма и с това да Ви се удължи престоя в качеството Ви на чакащ, да изнервите служителя с това, че нещо не доразбирате или задавате много въпроси?… Само за час пред офисите на тези служби бихте събрали обилна информация за некоректно отношение на тези служители към клиентите им.
Хората пристъпват със страх прага на тези служби и си тръгват често поругани от отношението, което ги е връхлетяло.
И аз питам, защо някои служители от ОСЗ се самозабравят, защо се чувстват незаменими, несменяеми и ненаказуеми, кой толерира поведението им?!
Във всяка друга държава подобно отношение би оставило за дълго време държавния служител без работа и би отразило особен негатив в служебната му атестация. Колко струва една усмивка за добър ден, едно разбиращо и търпеливо отношение към клиента, предразполагането му и откликване с разбиране за проблема, който го е довел до бюрото на служителя, поставен там, за да обслужва нас. Същият този служител работи за нас, получава заплата, защото ние имаме нужда от него. Не би ли следвало да се провеждат обучения именно в тази посока, защото и най-добрият специалист не ни е от полза, ако не притежава умението да работи с клиенти.
Интересно какъв ли материал би се получил, ако посредством скрита камера заснемем различни работни моменти от ежедневието на тези служители? Или пък на какво ли отношение биха се натъкнали служители под прикритие на Министерството на земеделието представяйки се за клиенти, имайки за цел да проучат именно поведението на своите служители в работна среда? Един такъв “изпит” на държавния служител ще осветли Министерството ни какви служители го представляват.
Даниела Йорданова
© 2010 fermer.bg
Нагли служители на ДФЗ във В.Търново взимали агнета и сирене от фермери

14.02.2025
Предложение: СЕУ да се преработи преди приемите по инвестиционните мерки
Ще се разгледа възможността за подобрения в процеса, за да бъдат улеснени потребителите, без да се нарушава законодателството, обещават от земеделското министерство
7 КОМЕНТАРА
03.11.2010
03.11.2010
03.11.2010
03.11.2010
03.11.2010
03.11.2010
03.11.2010