Производителите на пипер, членуващи в Асоциация Български Пипер (АБП) решиха, че трябва да се проведе бизнесфорум, в който да се даде възможност на производителите на тази култура да се срещнат с търговци, преработватели, вериги супермаркети и т.н. участници във веригата, която доставя пипер до крайния потребител. Това решение беше взето от стопаните по време на 16-то Общо събрание на асоциацията, което се проведе на 24 януари 2018 г. в град Хисаря, съобщиха от асоциацията. 
 
 
Идеята на асоциацията е бизнесфорумът да се проведе не по-късно от 10 юни 2018 г. 
Друго решение по време на събранието е АБП да изгради собствен щанд на изложението „АГРА 2018“, което ще се проведе в Международния панаир в Пловдив. Целта на този щанд ще е да се привлекат още стопани, отглеждащи пипер към редиците на асоциацията, посочват от организацията. 
 
Снимка: Асоциация Български Пипер
 
Според членовете на АБП е необходимо да се засили диалогът със земеделските институции и правителството, като целта е „повишаване на субсидиите и помощите за пиперопроизводителите“, посочват от асоциацията. Те отбелязват, че конкурсът „Пиперопроизводител на годината” ще продължи да се провежда и през 2018 г.