В световен мащаб потребителите стават все по-взискателни към това, което консумират. Те искат да знаят не само откъде идва то, но и по какъв начин е отгледано, от кого, какво е вложено в производството – не само като суровина, но дори като емоция. Ето защо директният контакт между фермера и крайния клиент става все по-ценен. Пред този директен контакт обаче са изправени редица предизвикателства. 

Дали за българските производители има начин да избегнат посредниците, борсите и веригите, залагайки на директния контакт с потребителя? Какво мисли широката общественост за стимулирането на директните продажби чрез субсидии за фермерите и онлайн инструментите за реализация? Какви са нагласите за консумацията на фермерски продукти? Това се опитва да разбере фондация Смарт Агростарт чрез своя анкета в рамките на проекта „Заедно за българското село!“.

Всяко мнение е от значение! Включи се и ти!

Попълването на анкетата ТУК ще даде представа за общата нагласа на обществеността по отношение на директната реализация на фермерски продукти до крайните потребители. 

Проект „Заедно за българското село!“ е съфинансиран от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд и Оперативна програма „Добро управление“.