Идеи за маркетингова стратегия на фермерите и организирането на къси вериги за доставки в контекста на Зелената сделка са представени във видео от семинар на Национална служба за съвети в земеделието (НССЗ) -.Русе и Русенски университет „Ангел Кънчев“.

Гласувайте: От какво ще страдат най-много фермерите при разразилата се политическа криза?

От него ще научите повече за стратегическо развитие на българското земеделие и неговите сектори. Подробно е описана ролята и важността на зелената икономика в земеделието.

Освен това семинарът представя различни маркетинг стратегии на секторно и регионално ниво. Ще разберете как се формират късите вериги на доставка, както и други интересни факти, свързани с директните продажби и онлайн пазарите на производители.

„Най-голям интерес от формирането на къси вериги на доставки на агропродукти имат малките стопанства от семеен тип и местните потребители и общности”, припомня лекторът на събитието доц. д-р Любомир Любенов, Русенски университет “Ангел Кънчев“ и дава изчерпателна информация за същността и организацията при местните пазари. Според него основен проблем е липсата на пазарна ориентация на производствата в агросектора у нас.

В края на семинара има и дискусионна част с въпроси от фермери. Вижте повече във видеото.