Българските млечни продукти имат място на пазарите в САЩ, Близкия Изток, Япония и Китай. Това заяви  министърът на икономиката Божидар Лукарски по време на национална дискусия, посветена на българската икономика, съобщават от министерството на икономиката. 
 
„Трябва да погледнем към пазарите на трети страни, които са извън Европейския съюз защото европейският пазар е доста консервативен и наситен и не остават много ниши”. За да успее обаче, бизнесът трябва да се обедини в експортни клъстери, което би осигурило  по-добра маркетингова стратегия и необходимото количество, което тези пазари изискват, посочи Лукарски.
 
Министърът призова представителите на българския бизнес да се възползват от мерките, които предлага в тази насока ОП „Иновации и конкурентоспособност". 

 

© 2015 Всички права запазени. Позоваването на Фермер.БГ е задължително!