На снимката ясно се вижда цената 10,80лв на млечния продукт тип кашкавал, това не е толкова важно, по-интересното е разположението на продуктите на първия ред над маргарина на около 2 метра, на втория ред са 2,5 метра, а на третия по в дясно само 1 метър...

Въпросът е следния: Кой е прозводителя и какво му е лобито в магазините и на други места та му отделят толкова много място, за да може потребителя обхождайки с поглед витрините просто да не може да забелязва други търговски марки, а да купува това, което му се натрапва... Купих и пробвах този продукт, който има всички показатели на незрялост и липса на характерното омасляване, прекалено неестествен цвят и тн.

Отговаряйки правилно на въпроса вие печелите записи от WEB камери поставени пред 9 големи мандри и да погледате и да се порадвате какво се случва и как се баламосва потребител и млекопроизводител...

 

 

Подкрепете независимата журналистика