Американски фермери увеличават тройно печалбите си, благодарение на популяризирането на селското стопанство в популярната социална мрежа YouTube, информира изданието Bloomberg и дава пример.

Юбари - как японците отглеждат един от най-скъпите сортове пъпеши

Влогърството е помогнало на Зак Джонсън да спечели на своя страна 300 000 абонати и да навърти над 50 млн. гледания. Неговият опит показва растящ интерес към земеделието. В своите видеа фермерът се стреми да говори за реалните неща в занаята. Не мислете, че е сам. В САЩ още много други земеделци поддържат връзка с колеги, клиенти, почитатели или пък любопитни по този начин.

„Да, ние използваме ГМО и пестициди, напояване и дренажи“, казва в интервю Джонсън.

Той добавя, че над 60% от земеделците в САЩ използват пестициди и ГМО, но не са готови открито да говорят за това.