В цял свят производствената верига се сблъсква с еднакви проблеми – пикове на търсене и стагнация. Австралия показва как търговците да се адаптират по-бързо към промените в потребителското търсене и структурата на продажбите, пише DairyNews.
Как да преживеете пандемията, ако сте зеленчукопроизводител
Как да се адаптирате към променената обстановка на пазара?
Новата вълна на ръст на електронната търговия в продуктовия сектор дава възможност на производителите и търговците на дребно да оправдаят разходите и инвестициите в системи, допълнителни транспортни средства и други логистични обновления. При сериозно натоварване на онлайн магазините обаче купувачите може да се сблъскат с негативен опит и разочарование поради отсъствието на запаси за реализирането на доставките.
Цифровата мрежа и масовият преход към работа от вкъщи предразполагат потребителите към търсене на технологични решения, които предлагат комфорт. Компаниите, които използват технологиите, за да удовлетворят потребителското търсене, ще имат възможност да спечелят лоялността на купувачите. Това е плюс за бъдещето, когато всички настоящи проблеми ще утихнат.
Потребителите ще се стремят към повече увереност в това, че продуктите, които купуват, са нерискови и са с високо качество. Качеството и ефективността са ключови, именно на него потребителите ще обръщат внимание в бъдеще.
Повече от преди потребителите се доверяват на местните производители. Разкажете им какъв е пътят на вашия продукт – от фермата до магазина. Популяризирането на продуктите местно производство ще е от голяма полза за производителите и за търговците на дребно. То може да реши много от проблемите на потребителите в момента.
ВИЖТЕ ОЩЕ:
Месопроизводители минават на онлайн търговия
Виртуален маркетинг за фермери и занаятчии
0 КОМЕНТАРА