За седма поред година България участва на безспорно едно от най-посещаваните и любопитни събития в Европа, а и за голяма част от света – SIA, което се провежда от 25 февруари до 5 март 2017 г. в Paris Expo Porte de Versailles в Париж.
 
 
Всяка година изложението привлича около 700 000 посетители. Освен парижани, към него проявяват интерес фермери, експерти и хора с технически професии.
 
На българския щанд тече чешма, а симпатични момчета и момичета от България представят традиционни нашенски продукти на французите и посетители от цял свят - кебапчета, пататник, бяло саламурено сирене, домашно сладко, мед, козметика, колбаси и дори сладък салам и айран. 
 
 
Безапелационен хит и може би най-познатия продукт за всички, преминаващи покрай българския щанд, е маслодайната роза и продуктите, които се предлагат от нея – от мед до козметични продукти като розова вода и ексфолиращи продукти за тяло.  Други любими за публиката на SIA родни изкушения са червеното ни вино, киселото мляко и ракията. 
 
Освен с вкусотиите на щанда, България е представена традиционно и на конкурсите, които се провеждат по време на SIA. Тази година наши представители има в журито на конкурса по животновъдство, където се изявяват студенти от Аграрния университет в Пловдив. 
 
 
Иначе мото на изложението през 2017 г. е „Фермерството: страст, множество амбиции“. „Това е възможност да засегнем и по-странични страни на сектора, като обучение, експертност, професионално образование, иновации и други“, каза Жан-Люк Пулен, директор на Националния център за промоции на земеделските стоки и на изложението. 
 
 
Освен това на изложението прави впечатление, че всички щандове са насочени не само към иновациите, а и към промотиране на земеделската професия. 
За да бъде настроението още по-добро, на българския щанд може да тропнете и хорце в приятната компания на усмихнатите млади хора там.