Стратегията на нашата асоциация е изграждане на ясни правила за млякото, за месото и за това по какъв начин ще постигнем цени, които да ни удовлетворят, такива, за които човек си струва да работи. Това каза Иван Михов, председател на Национална асоциация на животновъдите (НАЖ), в интервю за Фермер.БГ.

 

 
„Смятам, че ситуацията, която наблюдаваме през изтеклите две години и половина, говори, че няма как секторът да продължи да съществува. Тук говорим за ниски изкупни цени, липсващи пазари на месо, мляко и т.н. Нашата стратегия е за дългогодишно развитие на сектор Животновъдство“, обясни още Михов.
 
НАЖ съвсем не е нова асоциация на бойното поле в защита интересите на сектора. На Общо събрание на асоциацията Тракийско мляко бе взето решението за преименуването й. Така новото име стана Национална асоциация на животновъдите.
 
Очаквайте цялото интервю с Иван Михов по-късно във Фермер.БГ!