И през месец Октомври Фермер.БГ е най-четеното аграрно издание в България, а цялата група селскостопански електронни издания на АгриГейт Медия са категоричен лидер сред читателската аудитория от сектора.

 

Последните данни на независимата международна метрична агенция Gemius Показват, че за предходния месец аудиторията четяща агро сайтове, прекарва над 91% от времето си именно в сайтовете на АгриГейт Медия.

 

Българският портал за селскостопанска техника - Трактор.БГ, продължава да бъде изданието, в което потребителите прекарват най-дълго време. Сайтовете на АгриГейт Медия достигат до над 81% от посетителите на всички агро сайтове в България, като генерират над 92% от показванията ( импресиите) на всички страници на агро сайтове в страната.

 

Придобитите в началото на Септември от АгриГейт Медия издания - AgroNET.bg и AgroPAZAR.bg продължават своето динамично развитие, като обемът на публикуваните обяви за продажба на агро-продукция се увеличава многократно. Това е сигурен знак, че фермерите успешно продават своята продукция онлайн.

 

По време на изложението Агритехника 2013 в Хановер, АгриГейт Медия сключи ексклузивно стратегическо партньорство с най-голямата аграрна медийна компания в Германия - DLV.

 

Официални данни на най-голямата агенция за онлайн изследвания в Централна и Източна Европа, Gemius:

статистики - агро медии - България - Октомври 2013

 

© 2013 Всички права запазени. Позоваването на Фермер.БГ е задължително!