За поредна година американската компания John Deere бе включена в класацията „Най-добрите световни марки“, т.е. в списъка на най-ценните марки в света. Това е единствената селскостопанска марка, присъстваща в класацията, която се изготвя от Interbrand, водеща консултантска компания. John Deere присъства в нея редовно от 2011 г. като единствен представител на селскостопанската индустрия.

Хиляди безпилотни комбайна са в готовност за жътва

Този път американският гигант от земеделската индустрия се нарежда на 89-мо място. Interbrand оценява стойността на марката John Deere на приблизително 5,37 млрд. долара.

Нашето присъствие в класацията на Interbrand отразява работата и ангажираността, показани от всички служители на нашата компания в различни региони на света, казва Марко Борвик, президент на John Deere Polska.

По думите му тази година е уникална, изправени сме пред ново предизвикателство, налага се реорганизация на работата, целите и съответно резултатите.

Фактът, че присъстваме в класацията като единствени представители на бранша, потвърждава нашата позиция на лидер, определящ тенденции, допълва Борвик.

Топ десет в класацията:
1. Apple (стойност: 322 999 млн. долара, ръст от 38%)
2. Amazon (200 687; + 60%)
3. Microsoft (166 001; + 53%)
4. Google (165 444; -1 %)
5. Samsung (62 289; + 2%)
6. Coca-Cola (56 894; - 10%)
7. Toyota (51 595; -8%)
8. Mercedes-Benz (49 268; -3%)
9. McDonald`s (42 816; -6%)
10. Disney (40 773; -8%)

Как се нареждат марките в реномираната класация? Оценяват се по 3 фактора: финансови резултати, влияние на марката върху решенията за покупка и сила на марката за изграждане на лоялност и устойчиво търсене.

Методологията Interbrand е първата по рода си, която е сертифицирана от Международната организация по стандартизация за оценка на марката, и е една от най-уважаваните класации на марките.

 

ВИЖТЕ ОЩЕ:

Скокливият помощник на полето

Технологии: Проблеми при работата с аграрен дрон

Как да съхраним земеделските машини през зимата