Гледайте видео репортаж:
AGCO Challenger - репортаж
Challenger се опитва постоянно да разширява границите на технологиите, с които разполага чрез постигане на по-висока работоспособност, но в същото време и по-голяма икономичност на машините, които произвежда. Това заяви на пресконференция Чарлз Смит, изпълнителен директор по продажбите на AGCO (Challenger) за Европа, Африка и Близкия Изток. Смит, заедно с колегите си от AGCO Анди Стърок и Кен Спайсър, са в България на работна среща с ръководството на фирма Варекс – официален вносител на Challenger за България.
Варекс работи съвместно с Challenger от 21 месеца и въпреки краткия период, ние изградихме много стабилна основа за нашето бъдещо сътрудничество и създадохме много добрo впчечатление сред общността на фермерите в България, коментира Смит. Той бе категоричен, че независимо от краткосрочните проблеми в индустрията в момента, Challenger гледа с голям отпимизъм на съвместната си работа с Варекс. След като напарвихме кратък анализ на продажбите в България през миналата и настоящата година, с гордост можем да заявим, че в сегмента на трактори над 300 к.с сме постигнали пазарен дял от 11,5%. А що се отнася до продажбата на верижни трактори Challenger за страната, пазарният дял е 80%, което само по себе си говори за отлично свършената работа. Разбира се, Challenger гони още по-добри и високи резултати – като целта ни е да обхванем още по-голям процент от клиенти, които да използват трактори от сегмента над 300 к.с.
Challenger е марка за професионалните, крупни фермери. Предназначена е за по-голямо и по-ефективно производство, каквото е необходимо в световен мащаб, обясни Чарлз Смит. Това не означава само да правим по-големи и по-крупни машини, а да влагаме ноу-хау, за да направим тези машини по-интелигентни, за да работят по-рационално. И ако тези технологии, водят до реални резултати, ще продължаваме да ги разработваме. Другият важен аспект, на който залагаме при производството на машините, е човешкият фактор в лицето на операторите, които управляват машината – технологиите трябва да са достъпни за тях, коментира специалистът.
Сервизното обслужване на новите машини Challenger, които Варекс внесе в страната ни през тази година, е процес, който включва много етапи. Той не се ограничава само с обучението на механиците. Изисква определен период от време, свързан с натрупване на практически познания и опит. В тази връзка Смит коментира, че Варекс са на необходимото високо ниво по отношение на сервизната поддръжка, като българската фирма не отстъпва по нищо на работата, в която и да било друга държава.
На въпрос може ли да се очаква скоро на българския пазар да стъпят и колесните трактори на Challenger, Смит коментира: Въпросът е малко по-комплексен, защото трябва да се анализира от гледна точка не само на Challenger като марка, но също така и на AGCO като компания. Важно е на първо място да се отговори на въпроса: „С какво представянето на колесните трактори на българския пазар ще допринесе за нещо ново и по-различно на пазара?” В този смисъл от компанията смятат, че верижните трактори са изключително иновативни машини и затова фокусът в момента, е поставен върху тях. Внасянето на колесни трактори Challenger за България е тема, която ще бъде анализирана много внимателно и ще има положително решение в бъдеще, заявиха от компанията.
Що се отнася до позиционирането на верижните трактори Challenger на българския пазар спрямо другите марки, които предлагат верижни машини Чарлз Смит заяви, че на пазара в момента няма лоши трактори, но въпреки това някои трактори са по-добри от други... Едно от предимствата, които и Challenger, и AGCO като цяло предлага, e фокусът изключително върху селскостопанското оборудване, докато някои от основните конкуренти в глобален мащаб, се занимават и с индустриална техника. Така AGCO като компания, е много концентрирана по отношение на разработките, свързани с машините в областта на селското стопанство. Що се отнася до Challenger, то марката е много близо до потребностите на фермерите.
Другото важно предимство на АGCO и на Challenger като марка, е изключително тясната връзка между производствените звена, от една страна, и дистрибуторите, от друга. „Постоянно получаваме обратна връзка от нашите дистрибутори по места, които са в непосредствен контакт с клиентите. Това позволява информацията от страна на пазара към производствените мощности да бъде постоянна и актуална, а производството да бъде съобразено със спецификите на търсенето.
източник: Трактор.БГ
Challenger отчита 80% пазарен дял при верижните трактори в България
Challenger се опитва постоянно да разширява границите на технологиите, с които разполага чрез постигане на по-висока работоспособност, но в същото време и по-голяма икономичност на машините, които произвежда...
С временна заповед ще стартира сезонът за ловците на трюфели
Около 170 лева ще плащат месечно берачите, за да работят на територията на едно държавно предприятие
Национална асоциация на зърнопроизводителите се разширява
Новото регионално сдружение е на стопани от Варненска област
Кой ще бъде новият ректор на Аграрния университет в Пловдив?
Изборът ще бъде на 7 март, кандидатите за най-високата академична длъжност в университета са двама
Мнение: С тези постоянни проверки фермерите са като в Биг Брадър
България има своите особености, с които европейските администратори трябва да се съобразят, смята проф. Димитър Греков
0 КОМЕНТАРА