От днес започва рекламната кампания на българско сирене и кашкавал в Русия и Украйна. Това ще стане по време на 18-тото Международно изложение за храни и напитки – „World Food Moscow”, което ще се проведе от 15 до 18 септември в Москва. Кампанията е по линия на първия одобрен за България от ЕК проект „Европейско сирене, моля” - “EU Cheese, please”. Чрез него ще се ще се рекламират българско сирене и кашкавал в Русия и Украйна.
Проектът бе спечелен от Асоциацията на млекопреработвателите в България и Кипърската организация на говедовъдите със съдействието на МЗХ и кипърските държавни институции. Кампанията включва реклама на българските бяло саламурено сирене и кашкавал и кипърските сирена - халуми, кефалотири и анари.
Европейската комисия одобри проекта на стойност приблизително 5 милиона евро и ще финансира 50% от неговата стойност. Със средства участват държавните бюджети на България и Кипър в размер на 30%, а останалите 20% се поемат от двете браншови организации в България и Кипър.
В рамките на изпълнението на програмата са включени редица прояви, които имат за цел да популяризират българските млечни продукти на руския и украинския пазар чрез реклами в печатни издания, телевизионни и DVD - клипове, промоции в търговски вериги и участия в изложения.
Българско сирене и кашкавал представят на Международното изложение в Москва
Кампанията включва реклама на българските бяло саламурено сирене и кашкавал. Проектът бе спечелен от Асоциацията на млекопреработвателите в България и Кипърската организация на говедовъдите...
07.03.2024
С временна заповед ще стартира сезонът за ловците на трюфели
Около 170 лева ще плащат месечно берачите, за да работят на територията на едно държавно предприятие
06.03.2024
Национална асоциация на зърнопроизводителите се разширява
Новото регионално сдружение е на стопани от Варненска област
05.03.2024
Кой ще бъде новият ректор на Аграрния университет в Пловдив?
Изборът ще бъде на 7 март, кандидатите за най-високата академична длъжност в университета са двама
04.02.2024
Мнение: С тези постоянни проверки фермерите са като в Биг Брадър
България има своите особености, с които европейските администратори трябва да се съобразят, смята проф. Димитър Греков
0 КОМЕНТАРА