Помощ за трактор Беларус 952.2

  • G
    . Трактора е на 2000 м.ч.2005г.сега го купих като го напънах да оре започна да изключва от бавния реверс отворих го видимо нямаше нищо само хлабина в лагерите на вторичния вал подмених ги и претегнах както трябва лагерите от гайката на пиниона сега започна да изключва от големия лост от бавните напънах пружините на вилковият механизъм изключва купих нов изключва смених зъбните колела пак изключва сложих старият вилков механизъм като дадох още по голям напън на пружините на фиксаторите позабави се малко но след половин час оран пак взе да изключва та изорах на 1 бърза но тя е много бавна и сега се чудя от къде да го хвана видимо няма нищо 3 пъти смъквах скоростната и все изключва моля някои ако е патил да по коментираме
  • K
    takiva si sa pystite skorosti na MTZta kalpavi kavoli nesa me iadosvali za godinte kadeto sam rabotil s tiax
  • B
    На нас на Болгара ни правеше проблем 9-та скорост. Сложихме шаиба на самата запечатка да може да влиза плътно самата скорост и нямаме пробле.
  • G
    още изключва
  • G
  • zdr kolega.nie imame s16to 952 i orem s nego na bavnite i ot 2ta losta na 2ra.i izob6to sme nqmali problem da izklu4va ako iska6 probvai i orem s 3x35.uspex
  • B
    [podkup] Така всеки знае
  • I
    не продавай на тези които ти помагат, а вземи си намери отговор по твоя въпрос в тайния сайт
  • B
    Като си сменял вторичния вал спази ли дължината м/у челото на пиниона и челото откъм 9 скорост.Мисля че трябва да е 85 плюс минус нещо.Ако не си го мерил си сбъркал.За по сигурно го прочети колко беше в упътването-ако нямаш пиши и ще ти го напиша утре вечер.Не спазиш ли дължината ще ти изключват бавните,а бързите не с изключение на 9. За да се постигне дължината която ти трябва подлагаш на пиниона и после се прави луфта на лагерите с пластините под чашата на задния лагер.
  • недейте да плащате всеки който разполага с интернет може да си ги свали от този сайт http://www.mts-alest.narod.ru/
  • G
  • колега провери с щанга дали кухия вал се мърда нагоре надолу от него зависи дали ти изключва трактора от бързи и бавни най често се износва тялото с бронзовата втукка на което лагерпва вала в задната част на скоростната кутия тама е истината това с фиксаторите не е толкова важно
  • Навремето имахме подобен проблем с болгара изкючваше от скорост.Сменихме замо фиксаторите като направихме по-големи дупки и ползвахме по-големи сачми.От тогава до миналата година когато го продадох не беше изклювал,само че малко по-трудно се включваха скоростите .
  • S
    Колега,смени си фиксаторите.Огледай ги хубаво. Те се износват.
  • Последно подмених вторичния нов лагерите нови гаика на пиниона нова добре обран луфт на лагерите зъбното за бързи и бавни на кухия долен вал и то е ново защото ми си струваше че са подострени настрани зъбите заради хлабината на вторичния преди това всички зъбни колела зацепват както трябва бях убеден че няма да изключи но уви пак изключва.

Можете да добавите до максимум 4 снимки към една тема. Разрешени формати: jpg,jpeg,png. Минимален размер: 300х150

Редакцията на Agri.bg не носи отговорност за коментарите и призвовава потребителите да спазват Условията за ползване на сайта