климатик за комбайн Fortschritt е-516

  • A
    интересува ме дали някои е слагал климатик на 516 и ако може да пусне някоя снимка , благодаря предварително
  • T
    А как са свързани медните тръби със алуминиевите накрайници.
  • K
    Не,не е в комбайн,в Беларус 952.Медни тръби с изолация за входящи,и маркуч за кондензиралата вода
  • T
    На Комбаината ли го сложи.Ако да мпжели да кажеш как си свързал компресора и радиаторчето във кабината със траби или маркуч.
  • K
    Моят е също е от кола.Купих го от Лада нива инкасо автомобил.С външно тяло в кабината.Така според мен става най-лесно.Защо? Защото, се монтира в кабината,не се дупчи/реже нищо,само прекарах маркучите,свързах го с компресора,кондензатора и радиатора.Работи перфектно,в най големите жеги лятото вътре в кабината сваля на 24 градуса,като навън е 35+ и нагоре.Целият комплект ми излезна 450 лв,но се намира много трудно.
  • T
    Значи трябва да е по голям иначе,компресора е от кола при теб ми имам беларус и определено германката като е запалена не мои се седи до перките много яко духат повече от беларус 952.3 но ще го имам в пред вид.
  • K
    То и аз така мислех.Монтирах го с перка само за охлаждане на климатика,първи от всички радиатори е.На Беларуса също перката върти постоянно,и охлажда водния еадиатор.Но не и за климатика.Споделям мнение,при мен какъв беше проблема.На колега също монтира климатик на комбайн Джон Диър,при него хем не работеше климатика,хем и комбайна започна да загрява. Все пак техниката е твоя,сам решаваш какво да правиш.Новият радиатор го взех от човека който ми зареждаше климатика.
  • T
    Колега я кажи от каде и какав е този новият радиатор,Незнам за беларуса но германката духа като ненормална постоянно.И мисля че няма да е проблем.
  • K
    Друг,не този който е от колата.Няма да успее да охлажда и ще ти гърмят маркучите на всеки 2 часа от голямато налягане и температурата.Като слагах климатика на Беларуса,сложих първоначално този който беше в комплекта от леката кола.Но не би,още майстора който го зареждаше каза че няма да кара,защото при колата се движи с 80 км/ч и потока въздух охлажда радиатора.Но при трактора се движи с 10-12км/ч,и няма поток от въздух,въпреки че има и перка.Така и стана гръмнаха маркучите за 2 часа.Смених го с по-голям,и сега вътре е аляска поздрави
  • T
    Какъв радиатор,колега дай малко повече информация.Този който съм избрал е със бая широки ламели и мисля че няма да е проблем.
  • K
    Предвиди и друг радиатор,този няма да изкара и 2 часа.Хубав върви около 200лв.от опит ти казвам,да не плащаш като мен за две зареждания и нов радиатор поздрави
  • T
    Колега и аз сам се спрял на комбинация от траба и маркуч но,незнам от каде да намеря алуминиева тръба,ако се прави с моркуч излиза около 300-350 лв само за маркуч.И мисля половината дае с тръба
  • D
    Колега от опит ти казвам,възможно най малко маркучи слагай,с времето,материала се разлага и започват едни задръствания и чудесии,та неможеш се оправи.Само алумин или бакър.Успех.
  • P
    интересува ме дали някои е слагал климатик на 516 и ако може да пусне някоя снимка , благодаря предварително Колега незнам дали си се отказал,но аз съм решил да сложа на мойта 516В.Вариантите са два:1ят да си купиш всичко от някоя фирма и тя да ти го сложи около 1500-2000лв,2ят и по одачен според мен от кола донор (попадна ми катурната кола по таван на която знам че климатика работеше и като се обарна :Д) и го взех за 150 лв компресор,радиатор,филтър,вентилатора с изпарителя който е в купето.Аз намерих място вече на компресора върху топлообменника (ще направя една стойка елементрана и ще взем движение след водната помпа със същият ремък )проблемът е връзките между елементите,ако ги направя с маркуч излиза малко скъпо защото метъра е 25-30лв в зависимост от диаметъра ами трябжат около 12-15 метра или да взема алуминиева тръба от кабината до радиаторите и само снадките с маркуч но все още не сам намерил каде се продават такива тръби.Ако имаш някакъв материал или снимки с подобри идей ще съм благодарен ако ги споделиш. Извинявам се за правописните грешки!
  • M
    Може 2-3000 лева
  • V
    Здравейте ,можете да посетите сайта ни за повече информация по този въпрос http://www.vanina-export.com/bg/page/11 Успешно сме монтирали доста бройки на комбайни и колегите ви са много доволни.Става въпрос за автономен Еко охладител работещ само с вода: Най-ефективният автономен охладител. Работи само с вода и захранване от акумулатор. Понижава температурата на въздуха от 8° C до 20° C градуса, в зависимост от условията на околната среда. Колкото по-горещо е отвън, толкова по-хладно е в кабината. Системата анализира температурата на околната среда и регулира автоматично скоростта на вентилацията.Viesa X-treme® - автономен охладител за Агро и OFF-Road машини, оборудван с филтър защитен от прах и частици. Изцяло управляем от кабината. С 32 литров резервоар. Покрит стандарт ISO 9001 CE.

Можете да добавите до максимум 4 снимки към една тема. Разрешени формати: jpg,jpeg,png. Минимален размер: 300х150

Редакцията на Agri.bg не носи отговорност за коментарите и призвовава потребителите да спазват Условията за ползване на сайта

Вариатор

Здравейте, отскоро моя Клаас Европа започна да чупи външното лагерче на вариаторната шайба...

77 0

СЪВЕТ

solun: Да, има значение марката и модела на комбайна.

793 8

Модификация на двигател Claac 96?

ivanpetrovbg: Номера е на блока, до помпата за гориво.

494 1

комбаин

go6o82: Класа от Германия, това Джони W е голямо дърво , а и не е Джон Диър, само е брандирано так...

655 2

Мнение за claas Dominator 105

Моля за мнение за този модел, слаби места,какво да гледам при закупуване, надеждни ли са к...

622 0