Болгар тк82 управление с цилиндьр

  • D
    Колеги ако някои е правил на болгар тк 82 сервоуправление с цилиндьр и помпа дозатор и има снимки да удари едно рамо \r\n или поне да сподели ако има някои тьнкости
  • M
    Набързо ти снимах някои работи . Щанги и хебели - от 952 ! Захранването го пускаш от големия резервоар на хидравликата и гледай да е дебеличък маркуча , че да има достатъчно дебит .Може по магазините да се опитат да ти набутат малко казанче от мотокар - не се впускай в такъв филм . Изпробвано - несполучливо изпълнение ! На една от снимките можеш да видиш къде съм заварил нипел за капачката отстрани на казана .Играчка е динствено да направиш планката за закрепване на цилиндъра и да я центроваш така че да завива нормално и в двете посоки . Пожелавам ти успех в начинанието ! Очаквам колегата с двустранния цилиндър да качи снимки и да видим неговото изпълнение. Здравей, гледам че от казанчето тръгва един маркуч към орбитрола (дозатора) нали, а от него за къде тръгват маркучи?
  • M
    Здравейте, искам да попитам какви части ми трябват точно за трактор тк 80, за да мога и аз да се любувам на хидравлика и меко завиване. Благодаря предварително
  • M
    Някой може ли да сподели как точно е решен проблема със последващото захранване на блокажа с масло. Пробвах на въздух, но не е много добър вариант, струва ми се че налягане до 7 атмосфери е недостатъчно. Дисковете боксуват постоянно въпреки че позапилих малко водещите щифтове и бързо свършват. Някой има ли представа с какво налягане на маслото работи оригиналния блокаж и как може да се захрани при премахното оригинално управление. Има ли някакъв подходящ за целта регулатор или разпределител, или трябва да се прави някаква самоделка. Относно мястото на орбитрола - имам "Белорус" 800, сглобка за Гърция, на който орбитрола е разположен заводско на мястото на работния цилиндър на стария вид управление - тоест челно отпред на трактора. Освен това е запазено механичното управление за авариен случай и му работи оригиналния блокаж. Управлява се като лека кола и е невероятно леко управлението. Орбитрола обаче е с надпис "Произведено в Дания" и не знам къде може да се намери точно такъв. Иначе сме пробвали самоделки с мотокарски орбитрол , но той е за малко дебит на маслото и системата работи добре само с цилиндри с по-малък диаметър - до към 40-45 мм. При цилиндри с по-голям диаметър умаляваш да въртиш докато завие трактора / до 7-8 оборота докато се завие от едно крайно положение до друго/. Удачно е да се ползват хидроцилиндри от кош или кормилно управление на руско самоходно шаси - евтини са и се намират масово.
  • G
    http://www.opticom-bg.com/product.php?id=483&cat_id=93&language=bg_BG ето я схемата на този вид управление, за тия който се интересуват.тук е кръстен изглаждащ клапан но може да се срещне и с име като регулиращ или приоритетен клапан като неговата цел е предпазване на орбитрола от високо налягане затова е между помпата и орбитрола но се слага само на орбитроли без вграден такъв както споменах по горе.
  • K
    и така за мен учебника Автомобили Трактори и Кари си е абсулютен общообразователен предмет това между другото а сега по темата - при ОРБИТАЛИ които са без вграден клапан а такива са цалата серия на форшрит комбайни и косачки , нива с др не съм работил, за да не се подведе някой колега системата е в следната последователност -резервоар за масло -помпа за високо налягане -ОРБИТАЛНА помпа -регулиращ се маслен клапан -маслен резервоар ,клапана задължително се слага след орбитала понеже той работи под налягане/орбитала/ ,монтирането на клапан след помпата за високо налягане както споменава по горе колегата е все едно правиш нещо и накрая нищо /дано колегата не се обиди а се замисли/, горещо препоръчвам при ЮМЗ и Болгар фадроми да се монтират орбитали от форшрит комбайни понеже те са двусекциони при косачките орбиталите са същите но са с 1 секция сещайте се каква ми е мисълта
  • G
    това че ти си го учил не значи че другите не са го учили.ясно и точно написах че някой модели орбитроли нямат вграден в тях клапан регулиращ налягането подавано от помпата и тогава се налага монтирането на регулиращ клапан.управлението на комбайн нива е изпълнено по този начин.надявам се да си разбрал за какво говоря. а до въпроса за чичко гугъл понякога помага но за кокретния въпрос няма нужда учил съм го,монтирал съм такива управления (не с клапан понеже вече почти всички орбитроли са с вграден такъв)и няма нужда от гугъл или някой да ме поучава нито имам намерение аз да уча някой просто споделям опит.
  • K
    Интересно ми е защо слагаш клапан между помпата и орбитала , обясни ми го като на първокласник баси преди години учих един предмет ХПЗ но явно нищо не съм научил, помпа дозатор-http://www.hydrotech-bg.com/index.php?p=view&r[page]=24 ако не знаеш нещо питай чичко гугал хайде чакам да ми обясниш за клапана
  • G
    при орбитроли без клапан задължително се слага такъв между помпата и орбитрола за регулиране на налягането като в случая той е и възвратен клапан за не допущане подаване на масло към помпата при угасен мотор, но повечето орбитроли са с вграден такъв.нямам намерение да споря или да уча някой. просто искам да кажа че няма абсолютно никакво значение дали казана е под или над орбитрола и на почти всички такива оригинални управления казана е под нивото на помпата дозатор и няма проблем при управление с изгасен двигател, понеже орбитрола играе в случая роля и на помпа и на разпределител,а при запален мотор само на разпределител.надявам се да съм бил полезен. Относно клапана , я пак си прегледай записките Я да видим кое ти беше толкова сложно че не разбра
  • K
    при орбитроли без клапан задължително се слага такъв между помпата и орбитрола за регулиране на налягането като в случая той е и възвратен клапан за не допущане подаване на масло към помпата при угасен мотор, но повечето орбитроли са с вграден такъв.нямам намерение да споря или да уча някой. просто искам да кажа че няма абсолютно никакво значение дали казана е под или над орбитрола и на почти всички такива оригинални управления казана е под нивото на помпата дозатор и няма проблем при управление с изгасен двигател, понеже орбитрола играе в случая роля и на помпа и на разпределител,а при запален мотор само на разпределител.надявам се да съм бил полезен. Относно клапана , я пак си прегледай записките
  • S
    kajete otkade da si kupya preden most iskam moyat bolgar da go napravya s dvoyno che ima i chelen tovarach i mn trudna rabota iskam da si ya ulesnya
  • D
    колега несам обезв. тои сам си изгони вьздуха когато запалих варти се лесно голяма екстра струва си парите
  • A
    Колега , как обезвъздуши дозатора? Лесно ли се върти на място?
  • D
    значи да споделя пробвах при изгасен двг се варти доста трудно но се варти казанат ми е по ниско от дозатора
  • G
    при орбитроли без клапан задължително се слага такъв между помпата и орбитрола за регулиране на налягането като в случая той е и възвратен клапан за не допущане подаване на масло към помпата при угасен мотор, но повечето орбитроли са с вграден такъв.нямам намерение да споря или да уча някой. просто искам да кажа че няма абсолютно никакво значение дали казана е под или над орбитрола и на почти всички такива оригинални управления казана е под нивото на помпата дозатор и няма проблем при управление с изгасен двигател, понеже орбитрола играе в случая роля и на помпа и на разпределител,а при запален мотор само на разпределител.надявам се да съм бил полезен.
  • N
    Честито и да си го караш със здраве, кефа цена няма /казваше мои приятел/ . Към колегата goldlion , благодаря за образоването, но явно в този учебник и много работи не пише. Една подробност, има помпи дозатори които на входа имат клапан а други нямат, защо ли ако си разглобявал и ремонтирал такива, ти ми кажи.

Можете да добавите до максимум 4 снимки към една тема. Разрешени формати: jpg,jpeg,png. Минимален размер: 300х150

Редакцията на Agri.bg не носи отговорност за коментарите и призвовава потребителите да спазват Условията за ползване на сайта

Мнение за трактор Deuts Fahr 5080d

Правя тази публикация с цел помощ... Един колега от моя край ще взима нов трактор и иска...

23 0

Беларус ЮМЗ-6КМ

solun1: Ползвал съм акумулатори на МОНБАТ 12в/180а и пусков ток над 1200а - на ЮМЗ и на МТЗ82. Зим...

200 2

Беларус 921

Здравейте колеги.Имам въпрос за беларус 921-лозарски на старо,който се продава и имам инте...

93 0

Владимирец

Здравейте, търся да си купя тапата на отдушника на навеса, която е и нивомер.

93 0

Мнение трактор landini 7-210 и John Deere

Здравейте колеги, какво ви е мнението за ландини 210 слаби места, подръжка и общо взето вс...

275 0