Мнения за трактор Zetor Proxima power 120

  • P
    колеги някой има ли такъв трактор и какви са му отзивите ?
  • P
    аз трактора го взех миналата седмица направи 1000 м.ч. ще видим какво ни чака до сега съм доволен
  • K
    здравей те колеги преди 2години ние също си закупихме зетор прохсима120. във началото нямаше никакви проблеми но като подмина 1000-мото часа започнаха да му излизат със извинение керливите ризи като почнем от грешки на компютъра та чак до паленето сутрин което беше много изнервящо като преди и след ремонта на ГНП и подмяна на електрически клапан тъка и не откриха проблема сега пак ще идват
  • N
    Защо никога повече няма да си купя трактор ЗЕТОР!!! Искам да споделя трагичните си преживявания, които имахме с един нов трактор Зетор, като се надявам всеки сам за себе си да си направи изводи! И така: След многобройни справки с вносители и модели стигнахме до „Стойчеви 57-62”ООД в гр. Добрич. Предложиха ни Зетор, модел Fоurterra 11441, мод. 2005 г., който е 114 к.с. 4х4 В интерес на истината, този модел се различава коренно от понатите ни стари Зетор-и с нов модерен дизайн, голяма и просторна кабина, система BOSH на навеса и други подобрения. „Стойчеви 57-62”ООД предлагаха трактора със силно конкуретна цена и обещания за светкавичен сервиз и пълна гама от резевни части. Гаранцията бе 500 м.ч. или 1 година- което се случи по-рано. Купихме трактора и след разработката от сервиза додоха да сменят маслата и филтрите, след което му закачихме една 2,5 м. Дискова брана и влязахме да дисковаме царевичните и слънчогледови места...и се почна!!! След около седмица работа забелязахме, че стеблата на царевицата и слънчогледа се забиват в гумите на трактора, дори и да откъсват цели парчета гума от тях. Пазя снимки, на които се виждат забити парчета разсителност в гумите на трактора. Гумите бяха “Mitas”. Звъннах на Иван Стойчев за да споделя проблема и представете си изненадата ми, като същият заяви, че фирмата им не дава гаранция за гумите, а само за трактора?!?!?!?!?!??!? Проблемът с състоянието на гумите ескалира- нарязаха се, грайферите се разпаднаха, бяха изпъстрени с забити в тях разстителни остатъци. Ние съответно трескаво звъняхме на „Стойчеви 57-62”ООД настоявайки да ни сменят гумите. Иван Стойчев ни препрати към официалният вносител на “Mitas” за България да се разправяме с него. Звъннахме на управителя на тази компания, но човека си каза, че с нас няма сключена никаква сделка и не можем да ги държим отговорни за нищо и ни върна към „Стойчеви 57-62”ООД. Те от своя страна категорично отказаха да ни сменят гумите и това бе първата ни чаша студена вода!!!! На около 350-400 м.ч. съединителя започна да увлича. Не сме товарили трактора, защото до момента само бяхме дискували с малка за него брана. Звъннахме на сервиза, момчетата идваха, сами се увериха, че съединителя увлича, пробваха да го регулират и си заминаха с уверението, че проблемът е отстранен. Да...ама не. Съединителя продължи да увлича, ние продължихме да говорим с сервизните техници за проблема до момента, в който съединителят откровенно започна да буксува. Изпратихме трактора на ход в базата на „Стойчеви 57-62”ООД в Добрич, оставихме го там да му сменят съединителя. След две седмици отидохме да си го приберем...и хоп, още една чаша студена вода: Заявиха ни, че трябва да платим смяната на съединителя, защото когато трактора е отишъл в сервиза е бил на....505 м.ч. а гаранцията покривала всичко станало преди 500 м.ч.!!!! Като, че ли проблема не се появи още на 350 м.ч. Това ни дойде в повече- след скандал платихме само частите и така с разходите по транспорта се приближихме към бедноста с 2500 лв. На около 1000 м.ч. съединителя започна пак да увлича, след това и да буксува. Появи се шум в скоростната кутия и заедно с това при смяната на маслото видяхме, че грубият филтър на хидравличната помпа на трансмисията е пълен с метални стружки и парчета метал. Сервизните техници идваха и казаха, че трактора е за незабавен ремонт и хайде пак на ход в Добрич, Стоя там един месец. Отиваме да го взимаме и хоп- този път студената вода, която се наложи да изпием бе не в чаша, а в кофа- съединителя и ремонтът на кутията ни струваша 12000 лв.!!!.....и това на 1000 м.ч.!!!! Платихме-взехме! С едно наум в главите продължихме да работим с трактора. Отказа хидравличната помпа на трансмисията. „Стойчеви 57-62”ООД можеха да я доставят след 10 дена и срещу 740 лв. без ДДС. Магазин за резервни части(не производителя) от Чехия ни я изпрати за 5 дена срещу 440 лв. с доставката. Мина се не мина време, пръсна се корпусът на ГНП!!!! От севиза бяха крайно учудени, но така или иначе след две семица ни я доставиха, чийто монтаж чинно платихме. Турбото отказа на около 2000 м.ч.!!!!!!!!!!!!! Купихме си ново, след като трактора стоя около месец!!! 2200 лв. Това, че след това се спукаха изпускателните колекторни тръби и се счупи охладителната перка ми се струва маловажно на фона на това, което преживяхме за толкова кратко време!...а и както се оказа, на фона на това, което ни очаква! На около 2200 м.ч. СЪЕДИНИТЕЛЯТ ОТКАЗА ОТНОВО!!!!! Проведох десетки разговори със сервиза и Иван Стойчев. Сериозно започнахме да мислим да съдим „Стойчеви 57-62”ООД , обаче в България воденето на процес от подобен род е пълна загуба на време за потърпевшия! Свързахме се със завода на Зетор в Чехия. Описахме пространно хронологията на нашите проблеми, изразихме ясно нашето недоволство от качеството на продукта им и настояхме те да вземат отношение и да накарат „Стойчеви” да отстранят и решат казуса със съединителя, след като стана болезнено ясно, че има някакъв генерален проблем с него, дали в модела, дали конкретно в нашата машина. Изпратихме имейла на началниците на всички отдели в завода на Зетор в Чехия. След десетки телефонни разговори и имейли разменени с техническият отдел на завода, там се съгласиха, че има проблем и успяха да вменят на „Стойчеви 57-62”ООД да ни сменят целият комплект съединител безплатно!!! ПОБЕДА, но във война, която не сме искали да водим! Смениха го, като ясно ни дадоха да разберем, че са обидени, от това, че сме се свързали директно със завода на ЗЕТОР в Чехия! Обидени били....те......, ами ние, не бяхме ли обидени?!?!? За да не „губим форма” на около 2800 м.ч. сменихме позоциониращият датчик на навесната система срещу скромната сума от 850 лв.!!!! След смяната се оказа, че за смяна е и позоциониращият датчик за едното рамо на навеса- и той 750 лв!!! По-късно трябваше да сменим и другият, но това ни дойде в повече и така и не го сменихме! На около 3000 м.ч. скоростната започна здраво да шуми. Имаше много стружки във филтъра на трансмисията. Сцепихме трактора. Бяха се износили оста и запчатката взимаща движение от кутията и задвижваща хидравличната помпа на трансмисията. След месец от Чехия ни изпратиха ос и запчатка. Оказа се, че в завода на Зетор бяха сложили ос, по-къса с 4 см.!!!!! от тази, която би трябва да бъде монтирана. В опит да ограничат аксиалният луфт на оста, в завода бяха напълнили със силикон тези липсващи 4 см. Силиконът, естестено не е успял да се престори на метал, оста мръднала, запчатката бе натрошила всичко около нея и ние с мъка се разделихме с 6000 лв, за да пусмем трактора след поредният месец бездействие! Междувременно трактора стана на 3 години. Яркият червен цвят, в който бяха боядисани всички пластмасови панели се бе превърнал в грозно бледо-оранжев. 1200 лв за демонтаж, боядисване и монтаж даже и не ги коментираме! Какво ли щеше да е, ако не прибирахме трактора в склад през зимата и когато не работи, даже и не ми се мисли! След 4-та смяна на съединителя зачислихме на Зетор-а една пръскачка и той така и си остана до мига, в който един ентусиаст реши, че това е Тракторът за него и го купи. Надявам се, че ние сме отстранили всички дефекти и че той няма да има проблеми, защото е добро момче! Благодарим на сервизният техник на „Стойчеви 57-62”ООД- Петър Титев за готовността, с която винаги се отзоваваше на многобройните ни питания. За невярващите- имаме снимки, имейли, фактури.....и много яд в нас!
  • M
    Вземай Зетор и няма да съжаляваш. Икономични и здрави машини. Фирма която работи 20000 декара има два Зетора вече пета година и до сега дефект не са дали, нито масла по тях да са протекли . Ние също си купихме ZETOR PROXIMA 100.
  • M
    Колега за 38 000 евро Ню Холанд Т5060 ще си вземеш.
  • F
    колега едно нещо хареса ли ти не се замисляи хич ! Щом ти харесва на теб
  • P
    ми този го дават 4 тона и е с тежестите отпред а и както казваш е нов трактор а до потдръжката и карането ще си го карам аз така че ще се пази
  • F
    за тия пари заслужава си имат само един кусур леки са иначе са супер от към двигател кутия просторна кабина удобно пък и е нов трактор! зависи от стопанина как ще го пази вече
  • P
    има зетори и колегите са доволни и аз за това съм се навил да взема зетор но викам ако някой има този модел дали има някви кусури. а цената е 40000 евра + ддс
  • I
    нямам, но предполагам ще ти хареса като възможности. Не знам как е цената. Около теб вероятно има Зетори

Можете да добавите до максимум 4 снимки към една тема. Разрешени формати: jpg,jpeg,png. Минимален размер: 300х150

Редакцията на Agri.bg не носи отговорност за коментарите и призвовава потребителите да спазват Условията за ползване на сайта

Мнение за трактор Deuts Fahr 5080d

Правя тази публикация с цел помощ... Един колега от моя край ще взима нов трактор и иска...

38 0

Беларус ЮМЗ-6КМ

solun1: Ползвал съм акумулатори на МОНБАТ 12в/180а и пусков ток над 1200а - на ЮМЗ и на МТЗ82. Зим...

208 2

Беларус 921

Здравейте колеги.Имам въпрос за беларус 921-лозарски на старо,който се продава и имам инте...

100 0

Владимирец

Здравейте, търся да си купя тапата на отдушника на навеса, която е и нивомер.

96 0

Мнение трактор landini 7-210 и John Deere

Здравейте колеги, какво ви е мнението за ландини 210 слаби места, подръжка и общо взето вс...

284 0