Боксуване съединителя на Трактор Юмз

  • S
    Здравейте,имаме проблем с Юмз-то както е сменен маховик и комплект съединител..но започна да буксува. Моля дайте мнения по въпроса за неговото отстраняване .
  • P
    Две лета карам без съединител на ВОМ = силоотводния вал. Разбира се муфата се предаде вече... Дано е само тя. Та дойде време да регулирам съединителя на ВОМ. След прочитане за щраканията на трите болта с пружините, натягах разхлабвах до край, но щракане няма... Та без прищракване, как се регулират?
  • L
    Ако се смени само диска на съединителя, а този на Вом не се пипа трябва ли да се прави регулиравка с тези щракащи болтове?Да,на 7 щракания
  • L
    Ако се смени само диска на съединителя, а този на Вом не се пипа трябва ли да се прави регулиравка с тези щракащи болтове?
  • N
    Аз оставям палците на0. 4 мм. от лагера и на 8 щрака на диска на ВОМ.
  • K
    namirat se na priteskatelniqt disk,3 bolta s projini i plastini koito na vseki chetvart obort preshtrakvat i fiksirat bolta v edno polojebie(zakontrqt go). otnosno buksuvaneto ako ne ti e vred pretiskatelniqt disk,ako ima schupeni projini ili nqkoi koito sa omeknali kakvito i regolirovki da pravish nqma da mojesh da go dokarash.
  • P
    какви са тези щракащи болтове, къде се намират ?
  • G
    Разтоянието между палците и лагера 3 мм а прещракващите болтове се завиват до край и се разхлабват 9 пъти
  • V
    колеги, винаги съм казвал някой като не е компетентен да не дава съвети защото може такива нещастия да сътвори, че му е бедна фантазията. ето аз като не знам нещо не пиша, само чета,обаче да ми се пише,че болтовете се отвивали и после се щракали 7 пъти- баси ужаса! значи т.3 от ръководството за експлоатация гласи да се навият ограничителните болтове след което да се отвърти всеки от тях на 7 щракания
  • S
    Провери и реглажа на втория диск (на ВОМ-а).Развиваш болтовете до свободно положение,почваш да завиваш,броиш 6 изщраквания и си готов.Ако палците не са равномерно регулирани,като стъпиш на съединителя ,без да го натискаш ,се усеща тресене.
  • I
    колега ако неси реголирал палците ражномерно,лягаи отдоло с едно фенер4е и виж да не опират в лагера реголираи ги и остави луфт колкото един лист ножовка и си перфектен.
  • I
    Виж педала на съединителя дали има свободен ход, ако в покой има свободен ход, то пробвай на запален двигател и също така на повечко обороти (дори и на пълни обороти) дали свободния ход намалява, ако хода намалява, то палците на съединителя от центробежната сила се подпират на лагера. Може да се погледне и от долу, докато двигателя работи и някой да подава газ, дали палците се приближават към лагера. Поздрави

Можете да добавите до максимум 4 снимки към една тема. Разрешени формати: jpg,jpeg,png. Минимален размер: 300х150

Редакцията на Agri.bg не носи отговорност за коментарите и призвовава потребителите да спазват Условията за ползване на сайта

M

Регистрация на АТВ

wladd: В Областна дирекция "Земеделие"

82 1
T

Проблеми с хидравликата за управление на Т150

Здравейте, Имам проблем с трактор Т150 и по конкретно с завиването. Първоначално нямаше...

144 0
P

Трактор Т25 - скоростите не включват след смяна на полуоска

Имам Трактор Т25 Владимировец. Полуоската на задната лява гума се скъса и я сменихме, но с...

94 0
Y

Загубена първоначална фактура на малогабаритен трактор 14 к.с.

Здравейте. Ще съм благодарен, ако помогнете с моя казус. Имам "Синтай 140". Загубена е п...

160 0
P

Т-150

solun1: Възможно е филтъра на ск.кутия да е позацапан/позатиснат , може и клапана който поддържа...

169 1