Облагане на рента - от НАП искат да я обложат с ДОД

• A
    Добър ден! Днес ходих до НАП и там ме убеждават,че рентата ,която раздавам е приход и искат да ми я облагат с Данък Общ Доход. Понеже ми се струва неправилно и искам да знам дали някой друг има такъв проблем,моля разкажете или дайте съвет. Благодаря
  • P
    Здравейте, имам огромна молба към вас аз съм студентка -магистратура и имам изпит: Трябва да канидаствам по която си избера мярка на ОС2 И ОС3 -КАТО трябва да попълня заявлението по мярката и биснес плана към нея; Идея си нямам как става , видях формулярите и не мога да си измислям неща които не съм компетентна, та МОЛБАТА ми е ако може ще съм страшно задължена да ми прати негово готово попълнено заявжление с нещтата!Трябва ми примерен такъв проект..просто да го видя и да го защитя устно..)))))) molq vi nqkoi da mi pomogne
  • A
    Въпросът не е за ДДС, колега Но така и така сте започнали поне не преразказвайте какво сте чули тук и там ЗДДС си има специален член за аренда и рента.Така, че няма нищо скрито покрито Бартер Чл. 130. (1) Когато е налице доставка, по която възнаграждението (изцяло или частично) е определено в стоки или услуги, приема се, че са налице две насрещни доставки, като всеки от доставчиците се смята за продавач на това, което дава, и за купувач на това, което получава.
  • S
    tarpanova e абсолютно права,че натурално раздадената рента се облага с ДДС,защото в НАП ти го тълкуват като продажба,въпреки че то не е-може да го приравниш към наем,аренда и пр. според договора. С тях обаче излизане на глава няма- вадят си някакви вътрешни указания,според мен несъвместими със законите и ние чинно си начисляваме ДДС върху рентата в натура. Може би свестен данъчен адвокат може да ги обори,ама нали знаете,че в нашта страна всеки си трае и гледа да няма разправии с подобни служби и те си правят каквото искат.
  • V