Болгар тк80 - смесени масло и вода

  • I
    Здравейте колеги! Преди време бях писал в една тема за проблема ,но не можах да я открия. Ставаше въпрос за това , че тракторът смеси водата с маслото . Сега се наканих да го отворя и видя за какво става въпрос. Днес успях да сваля само главата - по гарнитурата няма нищо видимо притеснително. Не личи да е вървяла вода между водна и маслена магистрала. Можете ли да ме насочите при какви ситуации може да смеси водата с маслото този трактор освен заради гарнитурата на главата ?
  • I
    Колеги , приключих с ремонта по двигателя. В момента държи налягане от 3,5-4 атмосфери и върви доста добре . Като проблем мога да отбележа , че доста поизпушва , особено при промяна на оборотите. Пушекът е сивкаво/черен , но се надявам след разработването да понамалее. Също така забелязах , че воланът ми има страшно голям луфт , може би и преди си го е имал , но не съм го карал от 2 години и така съм привикнал към новия трактор , че ми се стори чак странно. Всичко идва от хидравликата , не знам дали това подлежи на ремонт. Относно нея - няма никакви течове и други проблеми , освен този луфт. Благодаря много за съветите , бяха ми полезни.
  • I
    Щом си набил ризите напълни блока с вода и огледай дали няма да прокапе от някъде преди да го сглобиш целия двигател
  • I
    Проверих всичко внимателно , по блока нямаше видими дефекти. Сложих новите о-пръстени и набих ризите. На 4-тия цилиндър бяха напълно изпечени , изкарах ги на парчета. Надявам се точно там да е бил проблемът , но ще си покаже след сглобяването.
  • D
    внимателно огледаи там кадето лягат о прьстените моят блок имаше от4екнато пар4енце
  • P
    i moia be6e taka kolega smenix bloka i se opravi be6e izgnil na opstenite
  • T
    За два дена, само колянавия вал няма да ти шлайфат, но успех колега. Работи бавно и спокойно защото \"Бързата работа срам за майстора\" нали знаеш?
  • B
    kak dela
  • H
    я да видя как е?
  • I
    Днес успях да избия ризите . Представите ми за добра преса са били доста сбъркани до този момент. Истинската преса е с 40 мм плоча за отдолу , 20 мм шпилка и 80 мм дълга гайка за отгоре за обиране на шпилката. Беше ми доста трудно да въртя гайката с тръба дълга 2 метра. Все пак успях и о-пръстените са напълно изпечени , натрошиха се в ръцете ми. Надявам се за 2 дена да го посъбера и да видим ще заживее ли нов живот или не.
  • L
    Същият проблем имах с ЮМЗ,наскоро!Смъкнах му главата набързо,нямаше следи по гарнитурата,нито крива глава,но все пак си сложих новата и го затворих.Един ден вървя и до там,понеже знам как се избиват ризи и колко работа се отваря,а отгоре на всичко може и блока да е пукнат,праснах му една добавка от шела за големи течове и вече 3-ти месец съм без проблеми!
  • D
    колега отиди утре до хермес или итт това са магазини за крепежни далавери купи якостна шпилка да ре4ем нещо по голямо от 16мм сьщо така и якостни гаики ще завариш 2 гаики една за друга и ще си направиш скоба после напьваш здраво и в напьнато положение биеш отдоло ама здраво и 6те излезнат моята измисленна скоба е от 16мм шпилка ако има 18-20 мм ще е още по надеждна
  • I
    Някой колега от Добрич и региона , ако има такава преса , която да свърши работата , ще се договорим срещу заплащане да си свърша работата или срещу добра почерпка.
  • W
    с малкия ъглошлайф поркаш ризите на 4-5-6 места че да отпуснат малко и мани тия трупчета отдолу- БОЙ ЯКО ризите така и така отиват на отпадъци кво ги жалиш с тия трупчета а скобата колкото по-яка- по-добре
  • I
    14мм е малко търси по голям винт и хич не се занимавай да чукаш с каквото и да е
  • I
    Колеги , днес махнах буталата и всички лагери. Основните са надрани , както и коляновия вал. На вала много малко се усеща като се мине с пръст , но все пак е надран. Биелните са малко по-добре от основните , но също са за смяна. Проблемът ми се оказа свалянето на ризите , за да сменя о-пръстените. Съветът с почукването с трупчето не помогна. Направих си преса с 14 мм шпилка и 6 мм желязо отгоре и отдолу , 2 пъти скъсах шпилката ,но ризата не помръдна и милиметър. Пробвах само с ризата , която е откъм кабината , с други не се мъчих , защото стана късно. Може би ще трябва някакъв друг метод. Нагряването удачно ли е в този случай или по-лесно е да сваля коляновия вал и блока от трактора ?

Можете да добавите до максимум 4 снимки към една тема. Разрешени формати: jpg,jpeg,png. Минимален размер: 300х150

Редакцията на Agri.bg не носи отговорност за коментарите и призвовава потребителите да спазват Условията за ползване на сайта