Разходна норма на гориво Iseki/240 Landhope

  • I
    Искам да си купя японски трактор втора употреба, интересува ме разходната норма на гориво при японските трактори 20 - 24 к.с. при транспорт и дисковане например?
  • M
    Специфичен разход на гориво - 120 g/к.с.h;
  • N
    kpdjolev,как бе аджеба помагаш на човека с въпрос за разходната норма?ти въобще прочете ли въпроса или целта ти беше рекламата?Ако искаш си отвори друга тема ,а тук да пише някой който е наясно...и не виждам смисъл да слагаш главни букви на "японски"-не е чак толкова важно.
  • K
    Всички Японски трактори, произведени за употреба в Япония, са предназначени за много тежка работа с фреза, в оризовите блата, където, фрезата върти тинеста почва на дълбочина 25-30 см При тези тежки условия на работа, Японските производители на трактори винаги монтират по-мощни двигатели, които, при голямото натоварване на фрезата, в тинята, редуцират мощността си, върху силоотводния вал, с около 3-4 конски сили надолу.. Никой Японски производител на трактори не произвежда двигатели през 1 конска сила, обикновенно се монтират двигатели през 2-3-4 к.с., понякога заимствовани от друга Японска фирма, производител на по- качествени двигатели. Във всички тези случай, Японските трактори, произведени за самата Япония, се обозначават с мощността на силоотводния вал, а не на двигателя. Извън Япония, където техните трактори не работят при трудните условия на оризовите блата, конските сили на двигателя са равни на конските сили на силоотводния вал. Тоест, трактор с двигател 24 к.с. и силоотводен вал, при Японсите условия - 20 к.с, пристига у нас като 20 к.с., което, за нашето земеделие без блатнести оризови почви, вече не е вярно. Всеки Японски трактор, извън Япония, е с обща мощност такава каквато е мощността на двигателя му. Данни за мощността на Японските трактори, базирани върху мощността на двигателите им, могат да бъдат взети от каталозите на световните производители. Японските трактори, втора употреба, се изнасят противозаконно, по света, от Японски предпиемачи, които нямат дадени, официално, търговски права върху тях от Японските производителите и, съответно, нямат производствени права върху тях, тоест НЕ РЕЦИКЛИРАТ в Япония. Тази търговия по света е позната като – grey market. Всички трактори, втора употреба , внесени от Япония, се рециклират по света от съответния вносител, който, в случай че рециклира, дава ГАРАНЦИЯ НА ВСИЧКО ПО ТРАКТОРА. Трактори, обявени като рециклирани, но, само с ГАРАНЦИЯ НА ДВИГАТЕЛЯ , са много проблемни , и могат да Ви изложат на дълга поредица от транспортни разходи и ремонти, ту на една част, ту на друга. Винаги, при покупка, залагайте на ГАРАНЦИЯ НА ВСИЧКО ПО ТРАКТОРА , която гаранция подсигуряват само фирмите които прецизно рециклират тук в България – www.agrabg.com и www.tractors-ktm.com

Можете да добавите до максимум 4 снимки към една тема. Разрешени формати: jpg,jpeg,png. Минимален размер: 300х150

Редакцията на Agri.bg не носи отговорност за коментарите и призвовава потребителите да спазват Условията за ползване на сайта

Мнение за трактор Deuts Fahr 5080d

Правя тази публикация с цел помощ... Един колега от моя край ще взима нов трактор и иска...

25 0

Беларус ЮМЗ-6КМ

solun1: Ползвал съм акумулатори на МОНБАТ 12в/180а и пусков ток над 1200а - на ЮМЗ и на МТЗ82. Зим...

200 2

Беларус 921

Здравейте колеги.Имам въпрос за беларус 921-лозарски на старо,който се продава и имам инте...

93 0

Владимирец

Здравейте, търся да си купя тапата на отдушника на навеса, която е и нивомер.

94 0

Мнение трактор landini 7-210 и John Deere

Здравейте колеги, какво ви е мнението за ландини 210 слаби места, подръжка и общо взето вс...

275 0