Водородни уредби Hybrid HHO за икономия на гориво за леки и тежки автомобили и земеделски машини

  • E
    Здравейте колеги, видях тази обява в cars.bg , някой пробвал ли го е?\r\n\r\nВодородни уредби HYBRID HHO за икономия на гориво за леки и тежки автомобили с изключително високо качество и ефективност.\r\n\r\nВиж подробен уебсаит с видео, снимки и подробно описание на продукта и работата му на български език :\r\n\r\nhttp://hybridhhogenerator.alle.bg/\r\n\r\nskype: hybrid.hho\r\n\r\nГенераторa произвежда HНО (2 молекули водород и 1 молекула кислород образуващи оксиводород ) газ или Браун газ, извличан от вода (H2O) чрез електролиза. Методът е приложим към всички видове двигатели с вътрешно горене – дизел, бензин, газ и метан.\r\n\r\nУстройството се свързва с 12V или 24V напрежение на превозното средство и се смесва с въздуха постъпващ към всмукателните колектори преди да се инжектира в горивната система на двигателя.\r\n\r\nВъздуха навлизащ в горивната система обогатен с ННО газа се смесват с конвенционалното гориво и произвеждат нова горивна смес, много по-мощна и чиста от всички видове други горива, която дава много по-малък разход на гориво. ННО притежава повече мощност в съотношение енергия – тегло от който и да е друг вид гориво, като повишава мощността на двигателя и удължава живота му. В резултат на изгарянето на новосъздадената смес се образува пара, която спомага за почистване на натрупаните отлагания в изпускателния колектор.\r\n\r\nННО генератора е изцяло автономна система, която произвежда ННО газ само при работещ двигател. Системата е НАПЪЛНО БЕЗОПАСНА, тъй като не се съхранява водород под налягане.\r\nПри използване на ННО генератора не е установена промяна на структурата на металните части на двигателя. \r\nВ процеса на работа ННО газа се свързва с въздуха необходим за извършване на горивния цикъл,така се обогатява конвенционалното гориво и сместа изгаря много по - чисто в двигателя. \r\nНе се наблюдават окислителни процеси. Резултатът от смесена работа на конвенционално гориво и ННО е наличието и на водни пари към изходните газове.\r\nКонструкцията на генератора и монтажът към ДВГ се осъществяват по начин, при който се елиминира опасността от експлозия. При злополука (счупване на цилиндъра със сместта) генераторът спира веднага работа. Остатъчният водород е съвсем малко и се съединява моментално с кислорода от въздуха.\r\n\r\nСистамата ННО намалява разходът на гориво от 25% до 40%, в зависимост от см3 на двигателя с вътрешно горене и използваното гориво. Съществува възможност за инсталация на повече от един генератор, като се получава още по-голяма икономичност, мощност и изключително малко замърсяване.\r\n\r\nСистемата ННО за леки автомобили е налична в три варианта, според обема на двигателя:\r\n\r\n• EHO-450 - за двигатели с обем до 2000 куб.см\r\n• EHO-750 - за двигатели с обем от 2000 до 3000 куб.см.\r\n• EHO-1000 - за двигатели с обем над 3000 куб.см.\r\n\r\nЗа тежкотоварни автомобили, трактори и др.земеделска техника :\r\n\r\nЕНО- 4000 или ЕНО- 8000 в зависимост от мощността на двигателя\r\n\r\nWEBSITE: http://hybridhhogenerator.alle.bg/\r\n\r\nskype: hybrid.hho\r\nе-mail: [email protected]
  • I
    жив и здрав колега,благодарим!
  • R
    както бях обещал давам резултат от теста на водородна клетка при лек автомобил Опел Зафира модел 2008 год., преди поставянето на клетката гореше 6,2/100 , а след поставянето 7,8/100 , поредните измамници в България . Обадих се на производителя нали си имаме и гаранция и то като почнаха едни съвети от разстояние едни убеждаванета по телефона , как трябвало да намеря някой да ми бърника в софтуера , или пък да си купя от тях чип на стойност 150 лв, че и той ако не работи и с него да се набутам, писах им мейл за да вземат мерки но уви , нищо то времето си върви и нанесените вреди от преразхода на автомобила се натрупват и после в съда ще станат пишман че не са ми обърнали внимание , та моят съвет е КОЛЕГИ НЕ КУПУВАЙТЕ ОТ ТАЗИ МОШЕННИЧЕСКА ФИРМА http://www.hho-bulgaria.com/
  • P
    като замисъл е добре дано да даде резултат надявам се да напишеш какъв е резултата
  • R
    Вече започнах пробите със Зафирата, при добри резултати скоро слагам и на тракторите, обсъдил съм го с производителите, обяснил съм им че работата на двг на трактора няма нищо общо с този на лек или товарен автомобил относно натоварването и оборотите на който се експлоатират, имам уверението че до месец ще са подготвени да монтираме и на тракторите и при показване на незадоволителни резултати ще подменяме клетки до даване на задоволителен резултат , който за мен е минимум 20% икономия,което е много лесно за доказване ( четири часа работа на пълно натоварване с откачено захранване към клетката и зареждане до горе , и после пак същото ама с закачено захранване на клетката и накрая мерене на декарите с джипиес)
  • M
  • R
    Задължително ще споделя дори и клипове ще кача но си мисля, че това няма да мога да го хвана преди натоварената есенна кампания когато машините работят по 24 часа нон стоп и знам за колко време и колко декара им стига горивото , пролетната кампания е лека при нас и няма толкова натоварване.
  • E
    Сподели после какъв е ефекта
  • R
    Сега ще го пробвам на една Зафира защото я знам колко гори и си показва средния разход и ако има ефект ще сложа два на един Дойц Агротрон М640 който е форсиран с 20% с чиптунинг. Проблема е че няма да мога да сложа на комбайните защото за многото коне трябват 24V ток, но нищо след Дойца е наред Джондера 7730 и той с чиптунинг.
  • D
    ако дава икономия 20% ще взема 3броя за по 1500лв
  • E
    Много скъпо като устройство е. 550 ЛВ с монтаж на лек автомобил.Та за 500лв. с монтаж и узаконяване ми предлагат метанова уредба.
  • D
    четох доста из разни форуми в България и чужбина по тези въпроси.и навсякъде мнението е че няма ефект,ама съм склонен да прежаля някое ЮМЗ за опита.дестилираната вода ще е от мен ,и нафтата,и нафтата....
  • P
    предлагам колегата да разиграе няколоко такива устройства на томбола във форума БЕЗПЛАТНО за една година и накрая да направим една среща със спечелилите да видим от първа ръка дали наистина дават икономия
  • M
    Извикай ме,когато правите изпитанията!
  • D
    То на празен ход не ни трябва икономия. Пускам трактора 4 часа с култиватора без клетка и полсе 4 часа с клетката да видим икономията им. Ако им стиска не продавачите съм насреща
  • E
    Мноооооооооого пъти съм чел за такива неща, ама съм още по-мноооооооооооого съм резервиран т.е. не вярвам.

Можете да добавите до максимум 4 снимки към една тема. Разрешени формати: jpg,jpeg,png. Минимален размер: 300х150

Редакцията на Agri.bg не носи отговорност за коментарите и призвовава потребителите да спазват Условията за ползване на сайта

S

Комбайн John Deere 1470 мнение.

ivan ivanov: john deere са добри комбаини но 200 к с не са много

148 1
D

Форшрит е512/514

Здравейте! Искам да попитам за мнение на комбайните е512/14, понеже обмислям покупката на...

238 0
M

Case 2188

Здравейте,обмислям покупка на комбайн Case 2188, като основно ще го ползвам за услуги.Няко...

234 1
М

Съвет за комбайн

Aleksandr Raichev: Case 1680

422 2
К

Вариатор

Здравейте, отскоро моя Клаас Европа започна да чупи външното лагерче на вариаторната шайба...

197 0