Дайте съвет за ЮМЗ - не качва масло на двигателя!

  • I
    колеги искам да ви попитам за един савет на колегата юмз-то нему ка4ва масло на двигателя на нормални обороти му даржи половин еденица като му дадеш пална гас и вдига до три нормалното но пусне6ли гаста пада пак наполовин еденица двигателя му негори масло откакво море да е нее от да4ика сменялгое с нов помогнете друже.
  • I
    колеги , имам странен шум в двигателя , маслото държи 2.5 атмосвери налягане при загрят двигател чува се жужащ звук от към ангренажа и в картера . смених маслена помпа махнах ремака на генератора и водната помпа изключих и хидравличната помпа проверил съм и центробежен филтър отворих ангренажа всичко е на ред шумът си остана от какво може да шуми .
  • L
    Смени графитното въже на петия основен лагер.
  • R
    Колеги, и аз имам същия проблем и тече масло от към маховика. Отначало си мислех, че маслото е изгоряло и го смених, но проблема си отсана. Изчистих филтъра и клапана под него. Помогнете.....
  • D
    Работата отива на основен ремонт на двигатела.
  • B
    Ако ти тече масло от към маховика,тоест последния основен лагер си за ремонт.Провери и тръбичката за мазането на кобилиците под капака на клапаните-преди години ми се спука муфата м/у кобилиците и така не вдигаше масло.
  • N
    Клапаните на масления филтър отваряхте ли ги?
  • I
    problema si ostana pak neka4va maslo sled zapoqvaneto na trabi4kata.
  • L
    На рис. 31 представлена смазочная система двигателя Д-65. Масло заливают в картер двигателя через маслозаливную горловину /, закрепленную на крышке 3 люка камеры штанг. В верхний обработанный конец маслозаливной горловины вставляется пробка-сапун 2 с вложенной в нее набивкой из капроновой нити. Капроновая набивка выполняет роль фильтра, который очищает воздух, поступающий в картер двигателя из атмосферы. На двигателе Д-50 масло заливная горловина и сапун размещаются отдельно. Рис. 31. Схема смазывания двигателя Д-65: 1 — маслозаливная горловина, 2 — пробка-сапун, 3 — крышка люка камеры штанг, 4 — масляный фильтр. 5, 6 — трубки (подводящая масло от радиатора и отводящая масло к радиатору), 7 — масломерный стержень, 8 — масляный насос, 9 — пробка сливного отверстия, 10 — шестерня топливного насоса, 11—трубка подвода масла к клапанному механизму
  • L
    Ето схеми за размисъл В смазочную систему двигателя (рис. 30) входят поддон 1 картера, масляный насос 2, масляный фильтр б, масляный радиатор 8, масляные каналы и трубопроводы, манометр 11, маслозаливная горловина 16. Уровень масла контролируется масломерным стержнем 4 при неработающем двигателе. Путь циркуляции масла под давлением в смазочной системе у большинства тракторных дизелей одинаков. При работе двигателя масло из поддона картера засасывается шестеренчатым насосом и подается под давлением к фильтру. Очищенное масло охлаждается в масляном радиаторе и поступает в главный масляный канал 13. Из этого канала масло проходит по сверлениям в блоке к коренным подшипникам коленчатого вала и к шейкам распределительного вала. Рис. 30. Принципиальная схема смазочной системы двигателя: 1 — масляный поддон, 2 — масляный насос, 3 — редукционный клапан масляного насоса, 4 — масломерный стержень, 5 — промежуточная шестерня, 6 — масляный фильтр, 7 — редукционный (температурный) клапан, 8 — масляный радиатор, 9 — сливной клапан, 10— распределительный вал, 11 — манометр, 12— ось коромысел, 13 — главный масляный канал, 14 — полость шатунной шейки, 15 — коленчатый вал, 16 — маслозаливная горловина На двигателе Д-50 главная масляная магистраль отсутствует. Масло из радиатора этого двигателя поступает по каналам в корпусе фильтра и блоке цилиндров к третьему коренному подшипнику и средней шейке распределительного вала. Далее по сверлениям в распределительном и коленчатом валах масло идет ко всем шейкам. По наклонным сверлениям в коленчатом валу масло попадает в полость 14 шатунных шеек, где дополнительно очищается и, выходя на поверхность шеек, смазывает шатунные подшипники. От первого коренного подшипника масло поступает к пальцу промежуточной шестерни и втулке шестерни топливного насоса. По каналу в задней шейке распределительного вала (у двигателя Д-65 в средней шейке этого вала) масло пульсирующим потоком подается в вертикальный канал блока и по каналам в головке и наружной трубке — в пустотелую ось 12 коромысел. Через отверстия в валике коромысел масло поступает к втулкам коромысел и, стекая по штангам, смазывает толкатели и кулачки распределительного вала. Стенки цилиндров и поршней, поршневые пальцы, распределительные шестерни смазываются разбрызгиванием.
  • L
    За да се спука тази тръбичка, налягането се е увеличило рязко!Имаше такъв проблем мой приятел, след запояването пак се пукна и се установи запушване по маслопроводите.Всичко се почисти и продуха и разбира се нови лагери!
  • D
  • N
    Да щом е скъсана тръбата от там пада налягането в блока .
  • I
    kolegi be6e skasana trabi4kata otpompata kam bloka otidoha da e zapoqt mojebi e ot tova kakvo 6te kajete vie
  • D
    Прав си Ники,направо забравих за клапана,нека го поверят и след това да продължат с другите неща.А филтъра дали е напластен?
  • I
    svalqse i se po4istva ot zadniqkrai a ot pred ima edna prujinka za kakvo e tq

Можете да добавите до максимум 4 снимки към една тема. Разрешени формати: jpg,jpeg,png. Минимален размер: 300х150

Редакцията на Agri.bg не носи отговорност за коментарите и призвовава потребителите да спазват Условията за ползване на сайта

Беларус ЮМЗ-6КМ

solun1: Ползвал съм акумулатори на МОНБАТ 12в/180а и пусков ток над 1200а - на ЮМЗ и на МТЗ82. Зим...

140 2

Беларус 921

Здравейте колеги.Имам въпрос за беларус 921-лозарски на старо,който се продава и имам инте...

54 0

Владимирец

Здравейте, търся да си купя тапата на отдушника на навеса, която е и нивомер.

67 0

Мнение трактор landini 7-210 и John Deere

Здравейте колеги, какво ви е мнението за ландини 210 слаби места, подръжка и общо взето вс...

216 0